استاندارکرمانشاه با تقدیر از زحمات علما و روحانیون گفت : روحانیون در زلزله ۲۱ آبان ۹۶ به خوبی پای کار و تسکینی برای آلام مردم بودند و تاریخ استان زحمات آنان را فراموش نمی‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،هوشنگ بازوند استاندارکرمانشاه درهمایش علما و روحانیون مناطق زلزله زده اورامانات، به بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت : امید به آینده و افتخار به گذشته شاه بیت این بیانیه است.

وی گفت : عملیاتی کردن راهبرد گام دوم انقلاب، راه بیرون رفت از بسیاری از مشکلات از جمله جنگ اقتصادی است.

استاندارکرمانشاه با اشاره به حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال افزود: به قول کارشناسان سیاسی این حضور گسترده مردم رفراندوم مجددی برای نظام بود.

بازوند به حضور رهبر معظم انقلاب و ریاست جمهوری در مناطق زلزله زده استان اشاره کرد و آن را نقطه عطفی دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که از این تهدید زلزله باید فرصتی برای بازسازی و آبادانی این منطقه بسازیم که این موضوع با حمایت‌های معظم له و عنایت ویژه دولت انجام شد.

وی به عمکرد مناطق زلزله زده استان کرمانشاه در مقایسه با مناطق زلزله زده دیگر کشور از جمله ورزقان اشاره کرد و افزود: در مقایسه با مناطق زلزله زده سایر مناطق کشور عملکرد خوبی داشته ایم.

استاندار کرمانشاه اظهارداشت: با وجود اسکان اضطراری و موقت، در کمتر از یک سال و نیم از ۳۷ هزار واحد احداثی، عملیات ساخت ۲۷ هزار واحد به اتمام رسیده و مابقی نیز در دست اقدام است.

بازوند گفت : زلزله اگرچه تلخی‌های زیادی به همراه داشت، اما تهدید‌های آن یک فرصتی برای استان کرمانشاه بود.

وی یادآورشد: اگر امروز توفیقاتی حاصل شده انسجام ملی در استان صورت گرفته است و مهمتر از همه مردم پای کار آمدند.

 

 

انتهای پیام/د

امید به آینده و افتخار به گذشته شاه بیت بیانیه رهبر

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.