وقوع ۳ حادثه رانندگی در محور‌های مواصلاتی استان فارس ۴ کشته و ۹ زخمی برجای گذاشت.

۴ کشته و ۹ مصدوم در سه سانحه رانندگیمحمد جواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ درباره جزئیات این حوادث گفت: واژگونی خودرو پژو ۴۰۵ در دوراهی قلات ۳ کشته و ۳ مجروح برجای گذاشت.

وی افزود: در این حادثه متاسفانه بر اثر شدت آسیب دیدگی سه تن از سرنشینان قبل از حضور نیرو‌های امدادی جان باختند و سه مصدوم دیگر این تصادف جهت ادامه مداوا به بیمارستان نمازی منتقل شدند.

مرادیان ادامه داد: همچنین برخورد اتوبوس با دو عابر پیاده در جاده داراب بندر عباس (وبروی روستای رکن آباد) شهرستان داراب یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت.

رئیس اورژانس فارس اظهار داشت: در این حادثه یک مصدوم به علت شدت جراحات قبل از رسیدن آمبولانس در صحنه تصادف جان خود را از دست داده بود و مصدوم دیگر با توجه به شدت جراحات وکاهش سطح هوشیاری سریعا به بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) داراب منتقل شدند.

مرادیان از مجروح شدن پنج تن بر اثر واژگونی خودرو در محور شیراز- مرودشت خبر داد و گفت: پس از حضور نیرو‌های امدادی در موقعیت حادثه، سه مصدوم این تصادف به صورت سرپایی در همان موقعیت حادثه درمان و ۲ مصدوم دیگر جهت ادامه مداوا به بیمارستان اعزام شدند.

رئیس اورژانس فارس تصریح کرد که برای امدادرسانی به مصدومان این حوادث هشت دستگاه امبولانس به موقعیت حادثه اعزام شده بود.

علت این حوادث توسط کارشناسان ذیر بط در دست بررسی است.
انتهای پیام/م

تصادف در جاده‌های فارس جان ۴ تن را گرفت

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.