مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: سال آینده درصورت تخصیص به موقع و کامل اعتبارات گازرسانی به ۳۰۰ روستای خراسان جنوبی انجام می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛  هاشمی مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی در حاشیه آئین غبارروبی امامزادگان شهدای باقریه (ع) با اشاره به درخواست گازرسانی واحد‌های تجاری این آستان گفت:  پیگیری‌های لازم برای بررسی مشکلات این واحد‌ها انجام خواهد شد تا گازرسانی به این واحد‌ها صورت گیرد.

 وی افزود:در سال ۹۷ تعداد ۲۰۰ روستا، ۵۰۰ واحد صنعتی و ۴ شهر خراسان جنوبی از نعمت گاز بهره‌مند شدند و با گازرسانی به شهر دیهوک به عنوان آخرین شهر فاقد گاز تمام شهر‌های استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

هاشمی با بیان اینکه در ماه اخیر جشن گازرسانی به تمام شهر‌های استان و تحت پوشش قراردادن ۱۰۰ درصدی جمعیت شهری خراسان جنوبی را برگزار کردیم ادامه داد: این امر با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همزمان بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی اظهار داشت: سال آینده درصورت تخصیص به موقع و کامل اعتبارات از محل منابع داخلی شرکت ملی گاز ایران، گازرسانی به ۳۰۰ روستای خراسان جنوبی انجام می‌شود و در این صورت بیش از ۸۰ درصد خانوار روستایی در استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام / ط آ

بهره مندی ۲۰۰ روستا از نعمت گاز

برچسب ها: گاز رسانی ، شرکت گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار