مربی تیم ملی فوتبال امید گفت: باید به نخستین بازی مان مقابل ترکمنستان نگاه ویژه‌ای داشته و فکر نکنیم راحت این تیم را می‌بریم.

رضا شاهرودی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال امید ایران در آستانه مسابقات مرحله اول انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت: از شب گذشته تمام بازیکنان را در اختیار گرفتیم، اما متاسفانه چهار بازیکنمان آسیب دیده هستند که برای آن‌ها آرزوی سلامتی می‌کنم. فردا هم با سوریه پشت در‌های بسته بازی می‌کنیم. امروز آخرین تمرین تاکتیکی خود را برای این بازی برگزار کردیم.

او ادامه داد: متاسفانه برخی باشگاه‌ها در ۵ روز آخر اردوی آماده سازی تیم ملی امید با ما همکاری کردند در حالی که تصور نمی‌کردم آن‌ها با تیم ملی امید همکاری نکنند، اما ایرادی ندارد و چیزی که هست باید بازی هایمان را با همین شرایط بگذرانیم. البته اگر بازیکنان را بیشتر در اختیار داشتیم می‌توانست به تیممان کمک بیشتری کند.

شاهرودی درباره اینکه با وجود مشکلات تیم امید آیا امیدی برای صعود از این مرحله وجود دارد یا خیر، گفت: کارمان سخت است، اما ایران هستیم و تلاش خود را به کار می‌گیریم. نتیجه گرفتن در رقابت‌های انتخابی المپیک دست خدا است. همیشه به بازیکنان تاکید کرده ایم که باید بازی به بازی جلو برویم. باید به نخستین بازی مان مقابل ترکمنستان نگاه ویژه‌ای داشته و فکر نکنیم راحت این تیم را می‌بریم. این تیم‌ها مقابل ایران دفاعی بازی می‌کنند و دیدار با آن‌ها خیلی سخت است.

او افزود: بیشتر تمرکزمان روی بازی با عراق است. پنج بازیکن این تیم در جام ملت‌های آسیا برای تیم بزرگسالان عراق بازی کردند و با هم هماهنگ هستند. اگر از دیدار با ترکمنستان و یمن ۶ امتیاز بگیریم مقابل عراق هم بازی قابل قبولی انجام می‌دهیم.

مربی تیم ملی فوتبال امید درباره آسیب دیدگی بازیکنانی، چون صیادمنش، دلفی، آذری و پارگی رباط صلیبی محمد سلطانی مهر بیان کرد: مصدومیت برای بازیکن است، اما به دلیل بدشانسی مان این نفرات را از دست دادیم. با این وجود امیدوارم بازیکنان جایگزین نقش خوبی داشته باشند و بتوانند جای نفرات مصدوم را پر کنند. قطعا هم این کار را انجام می‌دهند چراکه تمام بازیکنان امید هم سطح هستند. نظم تیم امید هم خیلی خوب است و انشالله با همین دیسیپلین راهی رقابت‌ها می‌شویم.

شاهرودی درباره تغییر پست امید نورافکن به مدافع میانی اظهار داشت: بازیکنی که در تیم امید حضور دارد و در باشگاه استقلال هم ثابت بازی می‌کند باید چند پسته باشد. نورافکن بازیکن حرف گوش کنی است و به تیم نظم می‌دهد. او مدافع چپ بوده و اکنون او را به دفاع وسط آورده ایم. تنها ۵ قدم پست امید را تغییر داده ایم. او بازیکن متفکر و باهوشی است و هر جا نیاز داشته باشیم از نورافکن کمک می‌گیریم. اکنون به دفاع وسط نیاز داریم.

مربی تیم ملی فوتبال امید درباره لزوم حمایت هواداران از این تیم بیان کرد: در صفحات مجازی خودمان پستی منتشر کرده و به مردم گفتیم از آن‌ها خواهش می‌کنیم در ایام نوروز اگر به مسافرت نمی‌روند و خانه هستند با حضور در ورزشگاه آزادی این بازیکنان را حمایت کنند. افرادی هم که ما را دوست دارند به ورزشگاه بیایند و از این تیم که هیچ تفاوتی با تیم ملی بزرگسالان ندارد حمایت کنند. این نفرات تیم امید آینده تیم ملی بزرگسالان هستند.

مربی تیم ملی فوتبال امید درباره اینکه به نظر می‌رسد با پیگیری‌های کارلوس کی روش زمین خوبی مانند زمین شماره ۲ مرکز ملی فوتبال برای تمام‌تیم‌های ملی آماده شده است، گفت: قبل از کی روش هم چنین زمین‌هایی در مرکز ملی فوتبال وجود داشت، اما یاید ترمیم می‌شد. به نظر من باید زمین شماره یک مرکز ملی را هم مانند زمین شماره ۲ ترمیم کنند. در قطر ۲۰ زمین‌تمرین باکیفیت کنار هم است. ما هم باید چنین کاری انجام بدهیم.


بیشتر بخوانید:

کرانچار: سازمان لیگ دوران آماده سازی تیم ملی امید را از بین برد/ چلنگر نمی‌تواند مربی شود

حضور فعال بازیکنان لیگ برتری در تمرین تیم ملی امید

دیدار‌های دوستانه تیم ملی فوتبال امید با ویتنام و اردن لغو شد


انتهای پیام/

اظهارات رضا شاهرودی درباره تیم ملی فوتبال امید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
آره راست میگن آقای شاهرودی فوتبال ایران از نظر امکانات تکمیل بوده این کیروش هیچ کاری نکرد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آخرین اخبار