دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام از شناسایی و دستگیری باند قاچاق گوسفند در مرز مهران خبر داد.

افشار خسروی‌زاد دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، اعلام کرد : یک باند قاچاق گوسفند که قصد داشتند بیش از ۳۰۰ راس گوسفند زنده را از مرز مهران به خارج از کشور قاچاق کنند شناسایی و متهمان آن که سه نفر بودند دستگیر شدند.

 

وی با بیان اینکه با اقدامات صورت گرفته از طرف دستگاه قضایی و نیروی انتظامی قاچاق دام زنده استان تقریبا به صفر درصد رسیده است ، افزود : هرگونه خروج دام از استان تنها با مجوز رسمی سازمان دامپزشکی، تایید حمل و نقل و پایانه‌ها امکان پذیرمی باشد که  نیروی‌ انتظامی نیز بر این روند نظارت می کند.

 

خسروی زاد با اشاره به اینکه با متخلفین اقتصادی اعم از بخش خصوصی و دولتی برخورد قاطع می کنیم و از دستگاه‌های نظارتی خواسته شده متخلفین را به دادسرا معرفی کنند ، تاکید کرد : کسانی که بدون مجوز رسمی دام پزشکی و ابلاغیه هیات محترم دولت اقدام به جابجایی دام زنده نمایند در اتهام قاچاق دام قرار دارند که دستگاه قضایی با جدیت این موارد را پیگیری می نماید.

 

گفتنی است  روز گذشته ماموران نیروی انتظامی ایلام یک باند قاچاق گوسفند را که قصد داشتند بیش از ۳۰۰ راس گوسفند زنده را از مرز مهران به خارج از کشور قاچاق کنند شناسایی و متهمان آن را که سه نفر بودند، دستگیر کنند.

انتهای پیام/ه

انهدام باند قاچاق گوسفند در مرز مهران 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۱ ۲۷ اسفند ۱۳۹۷
اميدوارم گوشت ارزون بشه