مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در ۱۱ ماهه سال جاری بیش از ۳ میلیون و ۴۵۱ هزار تن کالا در محور‌های مواصلاتی اردبیل جابجا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از شهرک حمل و نقل اردبیل با اعلام این خبر و با بیان اینکه متوسط مسافت طی شده در هر سفر طی ۱۱ ماه امسال ۴۳۳ کیلومتر به ثبت رسیده است، افزود: در ۱۱ ماهه سال جاری ۲۵۴ هزار و ۱۷۲ بارنامه صادر شده که بیشترین رشد صدور بارنامه با ۳۸ درصد در خلخال مشاهده می‌شود و گندم در صدر کالا‌های جابجا شده قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه ۱۰ کالای عمده طی مدت ذکر شده در محور‌های مواصلاتی جابه جا شده، تصریح کرد: گندم انسانی، سیب زمینی، سیمان کیسه ای، سیمان فله تیپ ۲، گازوئیل، آب معدنی، چوب، انواع آرد، علوفه و انواع تخته کالا‌های جابه جا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا در سطح استان گفت: ۷۲۰۰ دستگاه کامیون در حمل و نقل کالا مورد استفاده بوده و ۱۱ هزار نفر راننده در این امر دخیل هستند.

انتهای پیام/ح

فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا در سطح استان اردبیل

 

برچسب ها: راهداری ، کالا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.