مدیر طرح ساماندهی ناژوان اصفهان از آماده باش نیروهای امدادی، اورژانس و آتش نشانی در ضلع شمالی و جنوبی رودخانه زاینده رود خبر داد.

حسن شفیعی مدیر طرح ساماندهی ناژوان اصفهان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،با اشاره به این منطقه گردشگری که همواره با استقبال شهروندان روبه رو بوده است، اظهار کرد: این پارک با وجود راه اندازی اولین مجموعه های گردشگری در کشور مانند باغ پرندگان، اکواریوم و باغ خزندگان به مجموعه ی تقریحی بی مانند تبدیل شده است.
وی افزود: بقیه مجموعه ها مانند موزه صدف،بزرگترین کلکسیون صدف ها و حلزون های دریایی در کل کشور است وهمچنین باغ استوایی پروانه ها نیز گردشگران زیادی از سراسر ایران و کشورها را جذب می کند.
مدیر طرح ساماندهی ناژوان اصفهان گفت: مجموعه تله سیژ تمام قد آماده پذیرایی و سرویس دهی به مسافران نوروزی است.
شفیعی با اشاره به بازگشایی زاینده رود در نوروز امسال در خصوص تدابیر انجام شده برای حضور گردشگران عنوان کرد: تعدادی پارکینگ، سرویس های بهداشتی و نماز خانه نسبت به قبل در این مجموعه احداث شده تا پاسخگوی نیاز مسافران در نوروز 98 باشد.
وی با بیان اینکه یکی از موارد مد نظر در ناژوان این است که نمی خواهیم این منطقه به اتوبان و محل تردد خودروها شود، بیان داشت: در نظر داریم محل هایی که برای تردد خودرو ها اختصاص دارد افزایش نیابد تا به فضای سبز و زیبایی های ناژوان دستخوش تغییر نشود.
مدیر طرح ساماندهی ناژوان اصفهان با اشاره به اعمال محدودیت در تردد خودروها در منطقه ناژوان اظهار داشت: با همکاری پلیس راهور و نیروی انتظامی امکانی فراهم شده تا در عبور و مرور افزادی که به این منطقه می آیند تسهیلات بهتری ارائه شود.
شفیعی به ارائه خدمات بهتر در تمام مناطق گردشگری به خصوص پارک ناژوان اشاره کرد و گفت: دو اکیپ امدادی اورژانس و همچنین استقرار دو ایستگاه آتش نشانی در ضلع شمال و جنوب رودخانه مستقر می کنیم.
وی افزود: این اکیپ ها از ساعت 9 تا 10 شب فعال هستند تا در اسرع وقت و در هنگام بروز حادثه در منطقه حاضر شوند.
مدیر طرح ساماندهی ناژوان اصفهان با بیان اینکه برای اطلاع رسانی و سرویس دهی حجم زیادی از جمعیتی که در این منطقه حضور پیدا می کنند تدابیری اندیشیده شده است، تصریح کرد: 40 نفر از نیروهای مرکز کنترل نظارت شهرداری اصفهان با استقرار در نقاط مختلف این منطقه، موضوعات و مشکلات گردشگران را دریافت و در جهت رفع آن اقدام نمایند.
شفیعی در خصوص اجرای برنامه های فرهنگی در این منطقه عنوان کرد: با توجه به حضور گردشگر از سراسر ایران برنامه های فرهنگی به سمت و سویی رفته تا پذیرایی فرهنگی از گردشگران با موسیقی های اقوام، جنگ های شادمانی، بازی خانوادگی و کودک صورت گیرد که از ساعت 10 صبح تا 5 بعد از ظهر شهروندان و گردشگران می توانند از این برنامه ها استفاده کنند.
وی در پایان گفت: امیدواریم شهروندان و گردشگران با حضور در این منطقه بهترین لحظات را داشته باشند و بیش از 80 نفر از نیروهای مجرب در این منطقه بهترین امکانات را برای حضور گردشگران فراهم کرده اند.

 
انتهای پیام/س

تسهیلات نوروزی در ناژوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار