معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان از صدور حکم تعطیلی ۲ شرکت متخلف حمل و نقل کالا در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، فریبرز مرادی، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان گفت: در راستای نظارت بر اجرای قوانین و مقررات حمل و نقل جاده‌ای ۲ شرکت حمل و نقل کالا در این استان تعطیل شدند.

وی افزود: در پی دریافت شکایات واصله از سامانه شهراه در خصوص تضییع حقوق رانندگان و عدم رعایت مقررات حمل و نقلی از جمله اخذ کمیسیون اضافی از رانندگان نسبت به تشکیل کمیسیون ویژه‌ رسیدگی به تخلفات (ماده ۱۲) اقدام و ۲ شرکت حمل و نقل کالای استان به مدت یک ماه تعطیل شد.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با تعطیلی این ۲ شرکت تعداد شرکت‌های حمل و نقل کالای متخلف که از ابتدای امسال تاکنون مشمول حکم تعطیلی شدند، به ۶ مورد رسید.

مرادی تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۹۱ مورد پرونده شکواییه مطرح شده از سوی رانندگان توسط کمیسیون ویژه رسیدگی به تخلفات (ماده ۱۲) مورد رسیدگی قرار گرفت که پس از بررسی علاوه بر تعطیلی ۶ شرکت حمل و نقل ۵۶ مورد جریمه نقدی، ۱۶ مورد تذکر کتبی و برای ۱۳ مورد نیز حکم تبرئه صادر شد.

انتهای پیام/ع

صدور حکم تعطیلی دو شرکت متخلف حمل و نقل کالا در گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.