فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از پیوستن دانش آموزان کرمانی به پویش "نه به چهارشنبه سوری خطرناک" خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ، سرهنگ محمدرضا فداء، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: باتوجه به نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال و حضور یگان‌های مختلف در مدارس شهرستان کرمان به منظور پیشگیری از رخداد‌های خطرناک؛ آموزش‌هایی در خصوص پیشامد‌های چهارشنبه سوری و به اجراء در آمدن پویش"نه به چهارشنبه سوری خطرناک"انجام گرفت.

وی در ادامه ضمن گفتن نکات آموزشی در این پویش افزود: توجه نکردن به هشدار‌ها و موارد ایمنی باعث ایجاد فضای پراسترس و ناآرام برای شهروندان و از همه این‌ها مهم‌تر کشته و مجروح شدن افرادی در سراسر کشور می‌شود، که همه ساله در آستانه بهار طبیعت، زخمی عمیق بر خانواده‌ها وارد می‌سازد.

فداء تصریح کرد: این پویش با مشارکت سایر سازمان‌های امدادی از قبیل: هلال احمر، آتش نشانی و اوژانس برگزار می‌شود تا شاید بتوانیم سهم کوچکی در برگزاری عید نوروزی توام با آرامش و شاد برای تک تک افراد جامعه داشته باشیم.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پایان با تشکر از حضور و هماهنگی همه نهاد‌های مشارکت کننده در این پویش عنوان کرد: مهمترین دلیل و هدف از بر پایی این طرح، کاهش آسیب‌های چهارشنبه آخر سال است و ناجا در این ایام در کنار خانواده‌های هنجارمندی است که رفتار خود و فرزندانشان را در این جشن ملی کنترل کرده و مانع از ایجاد مزاحمت و تضییع حقوق شهروندی می‌شوند.
انتهای پیام/ی

جلوگیری از ایجاد مزاحمت برای شهروندان در چهارشنبه آخر سال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار