وزیر دادگستری گفت: دولت به تنهایی قادر به تکمیل طرح‌های نیمه تمام و به زمین مانده نیست و باید مطالبات و خواسته‌های مردم اولویت بندی و به نیاز واقعی مردم رسیدگی شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید علیرضا آوایی که امروز به نمایندگی ازرئیس جمهوری و هیات دولت در شورای اداری شهرستان دیر شرکت کرده بود افزود: همه عوامل و کارگزاران درکشور از بدنه نظام هستند و اگر یک بخش تخریب شود همه بخش‌ها تخریب خواهد شد.

وی بیان کرد: دشمن در بیشتر تبلیغاتش علیه نظام اسلامی به حرف‌های خودمان در داخل استناد می‌کند که باید مواظب باشیم.

وزیر دادگستری افزود: خدمت به مردم نعمتی الهی است که باید قدردان آن باشیم.

وزیر دادگستری گفت : حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جدید قوه قضاییه دیدگاه و نظرهای مشورتی از وزارت دادگستری خواسته اند و این وزارتخانه نیز بر مبنای فرمایش ایشان نظرها و پیشنهادهای خود را تقدیم کرده است.

وی اضافه کرد: پس از جمع بندی نظرها و پیشنهادها بسته به سیاست رئیس قوه قضاییه و هرچه تصمیم گرفتند وزارت دادگستری در همان مسیر کمک خواهدکرد. 

وزیر دادگستری بیان کرد: یکی از پیشنهادی وزارت دادگستری که به رئیس قوه قضاییه کوچک تر شدن بدنه ستاد و قوی تر کردن صف بوده و نظرها از مراجع مختلف ارائه شده وبه آینده امیدوار هستم.

وی درارتباط با سفر هیات دولت به استان بوشهر گفت: استان بوشهر مسیر توسعه خوبی دارد و با توجه به ظرفیت این استان تا توسعه فاصله زیادی داریم.

آوایی اظهارداشت: ریاست جمهوری هر سفری که به این استان داشته منبع خیر بوده است.

فرماندار دیر هم گفت: توسعه این شهرستان شرایط مناسبی ندارد و نیازمند نگاه ویژه دولت است.

کریم علی حسنی افزود: ۱۳ هزار هکتار اراضی مستعد پرورش میگو در کنار ساحل این شهرستان وجود دارد که به علت شرایط محیط زیست و پارس شمالی هیچ کارایی ندارد.

وی گفت: بیش از یک سال از افتتاح بیمارستان دیر می‌گذرد، اما هنوز در جذب نیروی متخصص و پزشک مشکل دارد و اسکله خورخان بردخون برای تکمیل به تامین اعتبار می‌خواهد.

امام جمعه دیر نیز گفت: با وجود تحریم‌های دشمن افتتاح فاز‌های پارس جنوبی افتخار بزرگی برای نیروی توانمند داخلی است.

حجت الاسلام سید علی حسینی افزود: از دولت انتظار داریم برای اشتغال جوانان در تاسیسات و شرکت‌های پارس جنوبی ۵۰ درصد مصوبه دولت برای جذب نیروی بومی استان را رعایت کند.

شهرستان دیر در فاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب بوشهر قراردارد.

دکتر حسن روحانی رئیس جمهور امروز برای دیدار مردمی، شرکت در نشست شورای اداری، افتتاح پروژه‌های چهار فاز پارس جنوبی، افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های استان به صورت ویدئو کنفرانس و نشست با خبرنگاران به استان بوشهر سفر کرده است.

انتهای پیام/ک

مطالبات و خواسته‌های مردم اولویت بندی شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.