تیم فوتبال سپاهان با هدایت امیرقلعه نویی عملکرد درخشانی در سال ۹۷ داشته است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، زردپوشان اصفهانی فصل کابوس واری در لیگ هفدهم داشتند و در نهایت با قرار گرفتن در رتبه چهاردهم این فصل را به پایان رساندند.

مسئولان سپاهان بعد از نتایج ضعیف تیم خود در لیگ برتر دست به کار شدند و به سراغ امیرقلعه نویی پرافتخارترین مربی لیگ برتر رفتند تا او بتواند کشتی به گل نشسته سپاهان را به ساحل آرامش رهنمون کند.

قلعه نویی با فضای فوتبال اصفهان ناآشنا نبود چرا که  او توانست با ذوب آهن در لیگ هفدهم به رتبه دوم دست یابد و سهمیه آسیا را کسب کند. علاوه بر این قلعه نویی چند سال پیش هم هدایت زردپوشان اصفهانی را برعهده داشت و طلایی پوشان با هدایت قلعه نویی توانستند  ۲ فصل پیاپی قهرمان لیگ برتر شوند.

قلعه نویی در هرتیمی که حضور داشته است سعی کرده با جذب بازیکنان شاخص در مسیر هدف والای خود یعنی قهرمانی گام  بردارد و در لیگ هجدهم برنامه خود را در سپاهان اجرا کرد و مهره‌های طراز اولی را به خدمت گرفت.

ویژه نوروز/////سپاهان طلایی ترین تیم در سال 97

سپاهان قهرمان نیم فصل اول لیگ هجدهم شد 

به هر حال سپاهان در یک رقابت تنگاتنگ با  پدیده مشهد و پرسپولیس و به علت تفاضل گل بهتر نسبت به رقبای خود بعد از پنج سال توانست  قهرمان نیم فصل اول لیگ هجدهم شود.

طلایی پوشان اصفهان در نقل و انتقالات زمستانی هم فعالیت چشمگیری داشتند و آن‌ها توانستند نفرات مدنظر قلعه نویی را جذب کنند و با دست پر وارد مسابقات لیگ برتر شوند. سپاهانی‌ها یکی از پرمهره‌ترین تیم لیگ برتر است که در هر پست خود بازیکنان ثابت و ذخیره به اندازه کافی دارد.

مطابق آنچه که از قلعه نویی سراغ داریم او بازیکنانی به خدمت می‌گیرد که شناخت کافی از آن‌ها داشته باشد و در سپاهان هم این عادت خود را ترک نکرد و بازیکنان سابقش را جذب کرد.

اولین باخت سپاهان در لیگ هجدهم 

شاگردان قلعه نویی روند رو به رشد خود را در نیم فصل دوم هم ادامه دادند، اما در هفته  بیستم برابر تراکتورسازی شکست خوردند و علاوه بر اینکه اولین باخت خود را در لیگ هجدهم متحمل شدند صدرنشینی هم از دست دادند.

به هر حال سپاهانی‌های یک بازی کمتر از رقبای خود انجام دادند و هنوز هم فرصت دارند تا صدرنشینی را بازپس بگیرند.

البته برخی از کارشناسان به نحوه بازی تیم سپاهان انتقاداتی دارند و می‌گویند که این تیم فقط یک برنامه برای باز کردن دروازه حریفان خود دارد و با ارسال توپ به محوطه جریمه از طریق ضربه سر کی روش استنلی بهترین مهاجم خارجی خود به گل می‌رسد و به نوعی فوتبال "علی اصغری "بازی می‌کند. با این حال تابش مدیرعامل سپاهان بیان کرده که اشکالی ندارد که با همین فوتبال "علی اصغری" قهرمان لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا شویم.

ویژه نوروز/////سپاهان طلایی ترین تیم در سال 97

به هر حال گفته می‌شود که قلعه نویی موفقیت خود را در سپاهان مدیون تکسیرا دستیار اول خود است چرا که این مربی خارجی توانسته به خوبی زرد پوشان اصفهانی را به یکی از قدرتمندترین تیم‌های ایران تبدیل کند.

علاوه بر این حاشیه‌های تیم سپاهان کم هم نبوده است و مسئولان این تیم معتقدند که بیشترین آسیب از داوری دیدند و اگر اشتباهات داوری نبود شاید آن‌ها با اختلاف زیاد نسبت به رقبای خود در صدر جدول حضور داشتند.

به هر حال سپاهانی‌ها قصد دارند امسال با کسب قهرمانی در لیگ هجدهم به شعار هواداران خود" ما سپاهانیم و حالا حالا قهرمانیم" جامه عمل بپوشانند.


بیشتر بخوانید:

طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان به بهره برداری می‌رسد

ورزشگاه فولاد خوزستان جمعه افتتاح می‌شود

فتحی: مدیر عامل ذوب آهن احتمالا از سوی اماراتی ها مامور بر هم زدن آرامش استقلال است


انتهای پیام/

 

عملکرد سپاهان در سال گذشته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار