دبیر ستاد اسکان فرهنگیان مهاباد گفت: پذیرش میهمانان نوروزی در ستاد اسکان فرهنگیان این شهرستان از روز سه شنبه ۲۸ اسفند شروع می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، کمال بهمن یار دبیر ستاد اسکان فرهنگیان مهاباد گفت: پذیرش میهمانان نوروزی در ستاد اسکان فرهنگیان این شهرستان از ۲۸ اسفند شروع و تا ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ تداوم خواهد داشت.

وی با اشاره به پایان مهلت ثبت نام اینترنتی در این ستاد افزود: ثبت نام از میهمانان نوروزی از سوم اسفند شروع شده بود و تا ۲۴ اسفند تداوم داشت و پس از آن پذیرش تنها به صورت حضوری خواهد بود.

وی اضافه کرد: تابلو‌های راهنمای مسافران در مبادی ورودی و مسیر‌های داخل شهر مهاباد تهیه شده است که قبل از شروع فعالیت رسمی ستاد اسکان در این مسیر‌ها نصب می‌شود.

دبیر ستاد اسکان فرهنگیان مهاباد گفت: ۱۵ مدرسه با ۱۵۲ کلاس را برای پذیرایی از میهمانان نوروزی امسال این شهرستان تجهیز شده و این مدارس جزو مدارس تازه ساخت آموزش و پرورش است و به تیپ‌های مختلف شامل ویژه، الف. و ب. تقسیم بندی می‌شود.

بهمن یار افزود: در کلاس‌های تیپ ویژه امکاناتی مانند تخت، پتو و بالش، تلویزیون و یخچال در کلاس‌ها وجود دارد و کلاس‌های تیپ الف. نیز به تمام این امکانات به جز تخت تجهیز شده و در تیپ ب. نیز تلویزیون و یخچال به صورت عمومی است.

وی ادامه داد: ۲ مدرسه دیگر با ۳۰ کلاس درس برای مواقع ضروری مشخص شده است که اگر تعداد میهمانان نوروزی افزایش پیدا کند، پذیرش در این ۲ مدرسه نیز انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: ستاد اسکان فرهنگیان مهاباد تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا میهمانان نوروزی با خاطره‌های خوبی این شهرستان را ترک کرده و در سال‌های آینده نیز مهاباد را برای مسافرت انتخاب کنند.

دبیر ستاد اسکان فرهنگیان مهاباد در خصوص تعداد مهمانان نوروزی سال ۱۳۹۷ نیز گفت: در نوروز امسال در مجموع ۱۶۵ کلاس در ۱۵ مدرسه برای پذیرش مهمانان نوروزی تجهیز شده بود که ۳۳ هزار و ۱۴۰ نفر روز در این شهرستان اسکان یافتند.

انتهای پیام/ج

پذیرش میهمانان فرهنگی از فردا در مهاباد شروع می‌شود

برچسب ها: فرهنگیان ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.