فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان از دستگیری ۳۰ نفر از توزیع کنندگان مواد محترقه در استان خبرداد.

دستگیری ۳۰ نفر از توزیع کنندگان مواد محترقه در استانبه گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،  سردار جهانبخش فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان  با بیان اینکه از ابتدای سال بیش از ۴۰۰ هزار عدد انواع مواد محترقه در استان کشف وضبط شده است گفت: ۳۰ نفر از تهیه و توزیع کنندگان مواد محترقه در استان دستگیر شده اند.

سردار جهانبخش از کاهش ۷۰ درصدی کشفیات مواد محترقه نسبت به سال گذشته هم خبرداد.

وی افزود: پلیس هم برای تامین آرامش و امنیت مردم در روز‌های پایانی سال و تعطیلات علاوه بر گشت زنی در سراسر نقاط استان در ۱۸ نقطه شهر زنجان مستقر هستند.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان همچنین با اشاره به افزایش ۳۳ درصدی دستگیری تهیه وتوزیع کنندگان مواد مخدر، از کشف هزار و ۳۳۰ کیلوگرم انواع مخدر در استان خبرداد.

سردار جهانبخش افزود: امسال هشت باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان منهدم شده است.

وی برخورد با مزاحمین خودرویی، انتظام بخشی به ناهنجاری‌های ترافیکی و نظارت بر حوزه حجاب و عفاف را از درخواست‌های مردم دانست و افزود: این درخواست‌های در اولویت‌های برنامه‌های سال آینده نیروی انتظامی است.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به افزایش ۱۲۲ درصدی آمار تصادفات در استان زنجان گفت: از ابتدای سال در مجموع ۲۲۲ نفر در تصادفات جاده‌ای و درون شهری جان خود را از دست دادند.

سردار جهانبخش بر انجام کار‌های فرهنگی برای کاهش تصادفات واصلاح ناهنجاری‌های ترافیکی تاکید کرد.

وی افزود: برخورد با قاچاق سوخت با ۱۱۱ درصد افزایش هم در اولویت کار پلیس قرار دارد.

 

انتهای پیام/ک

۷۰ درصد کشفیات مواد محترقه نسبت به سال گذشته در زنجان کاهش یافته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.