نگاهداری گفت: در راستای توسعه اشتغال و صادرات محصولات دانش بنیان، مراکز نوآوری در استان‌های مرزی راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی مراکز نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌های مرزیبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، بابک نگاهداری رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد از راه‌اندازی مراکز نوآوری این دانشگاه در استان‌های مرزی خبر داد و گفت: تفاهم‌نامه‌ای با یک مؤسسه دانش بنیان به منظور راه اندازی مراکز توسعه فناوری و نوآوری در مناطق مرزی و کم برخوردار در راستای توسعه اشتغال دانش بنیان و صادرات محصولات دانش بنیان به امضا رسید.

وی افزود: براساس این تفاهم نامه ۲ طرف در گام نخست حداقل در یکی از شهرستان‌های ۹ استان خوزستان، کردستان، آذربایجان غربی، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، کرمانشاه، لرستان و همچنین ۲ استان کرمان و چهارمحال بختیاری مراکز نوآوری راه اندازی می‌کنند.

نگاهداری اظهار داشت: دانشگاه آزاد با اختصاص فضا‌های موجود خود و حمایت مدیریتی و راه اندازی شرکت‌های نوپا در این پروژه سهیم خواهد بود. موسسه دانش بنیان نیز متعهد شده با طراحی و اجرا و همچنین سرمایه گذاری در شرکت‌های نوپا در راه اندازی این مراکز مشارکت کند. امید است در اولین فرصت به تدریج این مراکز در سال ۹۸ راه اندازی شود.

انتهای پیام/

توسعه اشتغال دانش بنیان با راه‌اندازی مراکز نوآوری در استان‌های مرزی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار