سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران گفت: والیبال ایران در سال ۹۷ پوست اندازی داشت و جوانان زیادی به تیم بزرگسالان ایران آمدند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گپ و گفت نوروزی با سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران محمد وکیلی داشته ایم که در ادامه آن را می خوانید.

عملکرد والیبال ایران در سال ۹۷ چه طور بود؟

والیبال ایران در سال ۹۷ دچار یک پوست اندازی شد و جوان گرایی را شروع کرد و در سال جدید این تغییر و تحولات خودش را بیشتر نشان می‌دهد.

یک دروغ سیزده بگویید؟

اتومبیل ارزان می‌شود.

ایام نوروز جریمه راهنمایی و رانندگی شده اید؟

یکبار جریمه راهنمایی و رانندگی شده ام و دلیل آن هم این بود که داشتم می‌آمدم اردوی تیم ملی پیش بازیکنان، می‌خواستم سال تحویل کنار ملی پوشان در اردو باشم که به دلیل سرعت غیر مجاز جریمه شدم.

برنامه‌ای برای ایام نوروز دارید؟

 از پنج فروردین تا ۲۲ فروردین با بازیکنان تیم ملی والیبال نوجوانان در اردو به سر می‌بریم.

عملکرد رسانه‌ها در سال ۹۷ چه طور بود؟

من همیشه گفتم و باز هم می‌گویم که اگر اصحاب رسانه نبودند خیلی از واقعیت‌ها و تلاش‌ها در جامعه گم می‌شد و از انظار عمومی پنهان می‌ماند، همیشه به بازیکنانم می‌گویم که قدراصحاب رسانه را بدانید، چون اگر آن‌ها نبودند یکسری از شما‌ها را مغازه دار سر کوچه محل زندگیتان هم نمی‌شناخت پس شما ورزشکاران در راه ورزش مدیون این رسانه‌های بزرگ جمعی هستید.

اهل فضای مجازی هستید؟

در گذشته خیلی سراغ فضای مجازی نمی‌رفتم، اما اکنون به دلیل اخبار مربوط به کارمان خیلی درگیر فضای مجازی شده ام و انکارش نمی‌کنم، اما برای تفریح سراغ فضای مجازی نمی‌روم و فقط به وسیله آن نیاز کاری ام را برآورده می‌کنم.

اتفاق پر رنگی برای والیبال در سال ۹۷ رخ داد؟

اتفاق فوق العاده و پر رنگی در والیبال سال ۹۷ نداشتیم، فقط یکسری جوان از طریق تیم درنا ارومیه وارد عرصه والیبال شدند، باید از سال ۹۷ درس بگیریم در آینده عملکرد بهتری را داشته باشیم.

سال ۹۸ سال خوک است احساس شما نسبت به این حیوان چیست؟

حس خوبی به خوک ندارم، چون برای جامعه ما که مسلمان هستیم استفاده‌ای نداشته است.

خاطره کودکی و احساس شما از نوروز چیست؟

زمان کودکی یک سال در انتظار خرید لباس عید بودیم تا لباس نو بپوشیم، مهمانی که می‌رفتیم  ورقه‌های شکلات را جمع می‌کردیم بعد هم همه را دسته بندی می‌کردیم و به خیالمان آن ورقه‌های شکلات اسکناس‌های پول بودند.

آرزو شما در سال جدید برای مردم عزیز ایران چیست؟

امیدوارم در سال جدید جامعه‌ای شاداب و سلامت داشته باشیم و همه ورزش کنند و در کنار یکدیگر با مهربانی زندگی کنیم و این حسادت‌های پوچ از جامعه ما رخت برکند.


بیشتر بخوانید:

آرای کمیته انضباطی فدراسیون والیبال اعلام شد

شهرداری ورامین قهرمان لیگ برتر والیبال شد

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی والیبال بانوان


انتهای پیام/

گفت و گوی نوروزی با سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار