نماینده استاندارد در سروآباد از کشف بیش از نیم تُن آرد غیر قابل مصرف دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، تورج احمدی‌زاد نماینده استاندارد در سروآباد گفت: در بازرسی‌های انجام شده بیش از نیم تُن آرد گندم و برنج و ۵۰ کیلو انواع خامه فاقد تاریخ انقضای معتبر کشف و جمع آوری شد.

تورج احمدی‌زاد گفت: در راستای عید نوروز، بازرسی‌ها به صورت گشت‌های مشترک و به صورت ویژه از سطح بازار در حال انجام است.

وی افزود: سازمان ملی استاندارد ایران با بازرسی‌هایی که از سطح بازار و واحد‌های تولیدی به صورت مستمر انجام میدهد همواره به فکر سلامتی شهروندان بوده و این نظارت‌ها در ایام نوروز بیش از پیش انجام شده است تا از هرگونه آسیبی به سلامتی شهروندان عزیز جلوگیری گردد.

وی با اشاره به اینکه هدف استاندارد حمایت از سلامتی شهروندان است افزود: این سازمان بازرسی‌ها را با همکاری مرکز بهداشت و سازمان صنعت معدن و تجارت به صورت مشترک و مستمر انجام میدهد و در همین راستا اداره کل استاندارد کردستان نیز با همکاری دستگاه‌های اجرایی مذکور از قنادی‌ها و واحد‌های صنفی سطح سروآباد در قالب گشت مشترک، بازرسی کرد.

احمدی‌زاد خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع علاوه بر توضیح نکات بهداشتی برای صاحبان اصناف، در ارتباط با علامت استاندارد و اهمیت درج این علامت روی محصول به همراه کد ده رقمی و سامانه‌ی پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ توضیحاتی داده شد.

وی در پایان از مردم خواست جهت حفظ سلامتی و امینی خود، هنگام خرید محصول به ویژه مواد غذایی، حتما به تاریخ تولید و انقضاء و وجود علامت استاندارد به همراه کد ده رقمی توجه کنند.

انتهای پیام/ع

بیش از نیم تُن آرد گندم و برنج و ۵۰ کیلو انواع خامه فاقد تاریخ انقضای معتبر کشف و جمع آوری شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.