آیت‌الله وحید خراسانی گفت:زندگی بر مردم سخت می‌گذرد و آنان به جهات دینی این وضعیت را تحمل می‌کنند؛ان شاءالله همت کنید این مشکلات معیشتی رفع شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،محمدجواد ظریف  وزیر امور خارجه کشور در ادامه سفر خود به قم با حضور در دفتر آیت الله وحید خراسانی با این مرجع تقلید شیعیان دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله العظمی وحید خراسانی در این دیدار ضمن اشاره به اهمیت ثبت جهانی عاشورا گفت: تلاش نمائید تا قضیه عاشورا را جهانی کنید و ما دعا می‌کنیم تا در این امر موفق باشید؛ این را در دفتر عملتان ثبت نمائید که اجر این کار حساب ندارد.

وی با تذکر به وضعیت معیشتی مردم ضافه کرد: سلام مرا به رئیس جمهور برسانید و به وی این پیام را ابلاغ کنید که به فکر مردم باشند؛ این مطلب مهم است که زندگی بر مردم سخت می‌گذرد و آنان به جهات دینی این وضعیت را تحمل می‌کنند؛ان شاءالله همت کنید این مشکلات معیشتی رفع شود.

این مرجع تقلید شیعیان در پایان تصریح کرد: باید با دنیا با زبان ملایم صحبت کرد؛ ان شا الله موفق می‌شوید.

وزیر امور خارجه پیش‌ازاین نیز دیدار‌هایی با حضرات آیات صافی گلپایگانی، نوری همدانی و جوادی‌آملی و حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران دیدار کرده بود.

لازم به ذکر است محمد جواد ظریف در سفر خود به قم با حضرات آیات صافی گلپایگانی و نوری همدانی از دیگر مراجع تقلید دیدار و گفتگو کرده و در شورای اداری استان قم نیز شرکت کرده است.

ظریف همچنین در جلسه شورای اداری استان قم شرکت کرد.

انتهای پیام/ح

دیدار وزیر امور خارجه با آیت‌الله وحید خراسانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار