معاون روابط عمومی عقیدتی سیاسی دفتر فرمانده کل قوا گفت: بیانیه گام دوم انقلاب با تکیه بر جوانان در عرصه‌های مختلف اجرایی می‌شود.

1امیر سرتیپ دوم ستاد ایرج بهرام پور معاون تبلیغات و روابط عمومی عقیدتی سیاسی دفتر فرمانده کل قوا در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیام حضور مردم در تشییع پیکر شهدا پس از گذشت سالهای متمادی از دفاع مقدس گفت: شهدا همیشه در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی نقش آفرینی کرده اند.

وی ادامه داد: این شهدا با گمنامی خود این پیام را به مسئولان منتقل می کنند که اگر نظام جمهوری اسلامی و کشورمان در جهان و منطقه نقش آفرین است به لطف و یمن حضور شهداست.

امیر سرتیپ بهرام پور حرکت جامعه اسلامی را نیازمند حضور جهت دهنده ها دانست و ابراز کرد: باید معنویت یکی از جهت دهنده‌های حرکت جامعه باشد که شهدا هم معنویت آفرین هستند و هم می توانند جامعه را به سمت گام دوم انقلاب پیش ببرند.

وی افزود: اگر در گنجینه دفاع مقدس نگاهی به شهدا کنیم، می‌بینیم که میانگین سن فرماندهان دفاع مقدس در حدود ۲۵ سال بوده که این دوره پر ثمر را با جان نثاری شهدا طی کردیم.
 
امیر سرتیپ بهرام پور عنوان کرد: اطمینان داریم که با دیدگاه مقام معظم رهبری، گام دوم انقلاب هم با تکیه بر جوانان در عرصه های مختلف اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار