سئوال این است گردش نخبگان ایرادی دارد که گروه «مخالفان همیشگی سیما» بلافاصله با فکر تغییر در ساختار برنامه نود، عَلَم مخالفتشان را به هوا بلند کرده‌اند؟

حضور عادل نباید مانع حضور نخبگان شودبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر رضا محمودی در یادداشتی نوشت: از جمله اتفاقات مثبت در رسانه ملی ظهور چهره‌های جدید ورزشی و غیرورزشی بین مجریان تلویزیونی طی دو دهه اخیر است. یکی از همین نفرات عادل فردوسی پور بود که در سال ۱۳۷۸ با ورود به سازمان صدا و سیما و طرح ساخت برنامه نود توانست اتفاقات تازه‌ای را در این حیطه رقم بزند.

آن‌هایی که امروزه نگران خشکیدن این چشمه جوشان هستند کافیست به آرشیو برنامه خندوانه طی همین دو، سه سال اخیر سری بزنند و متوجه شوند با راه اندازه بخشی به نام "خنداننده شو" چه تعداد جوان با استعداد ظهور کرده و مردم را پای تلویزیون، از خنده روده بر کردند! اتفاقی که شاید برای خود رامبد جوان هم در نهایت به زنگ خطری تبدیل شد تا حساب کار دستش بیاید و امثال مهران غفوریان‌ها و بیژن بنفشه خواه‌ها را تحت الشعاع قرار داد.

مشابه همین اتفاق در دوران راه اندازی شبکه ورزش رخ داده است. در همین مدت شاهد هستیم گروهی از جوانان با استعداد با طرح و برنامه هایشان، چطور بین مخاطبان تلویزیونی جا باز کرده و توانسته اند به برندی برای برنامه‌های شب‌های فوتبالی یا امثال آن تبدیل شوند. شهاب قاسمی و "عبداله روا" نمونه‌هایی از این دست مجریانی هستند که طی همین سال‌ها جایگاهی خوب نزد نوجوانان و علاقمندان به فوتبال برای خود باز کرده و مخاطبان خاص خوشان را داشته باشند.

سئوال روز این است؛ گردش نخبگان ایرادی دارد که گروه "مخالفان همیشگی سیما" بلافاصله با فکر تغییر در ساختار برنامه نود، عَلَم مخالفت شان را به هوا بلند کرده اند؟ ۱۹ سال و نیم برای یک برنامه تلویزیونی فرصت کمی نیست که رسانه ملی آن را در اختیار عادل و نود قرار داد در حالی که روند حرکتی این برنامه در سراشیبی سقوط، کاملا واضح است.

منبع: فارس

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
س
۲۰:۵۸ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
عادل مجری پر توانمندی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۰ ۰۱ فروردين ۱۳۹۸
ما فردوسی پور نمیخایم اقتصاد رو میخایم حل کنند عادل هم نباشد مهم نیست هیچ سودی ندارند برا ما
فقطاقتصاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۲۹ اسفند ۱۳۹۷
یادشون رفته آقای بهرام شفیع و ورزش و مردم رو ...
Iran (Islamic Republic of)
شهاب
۱۹:۱۳ ۲۸ اسفند ۱۳۹۷
كاش منطق بهتري براي حذف عادل داشتين
Iran (Islamic Republic of)
سام
۱۴:۵۱ ۲۸ اسفند ۱۳۹۷
بیست سال عادل با شبکه سه و با برنامه نود هست.درسته ما استقلالیاها دل خوشی از عادل نداریم . ولی باید بمونه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۲:۵۷ ۲۸ اسفند ۱۳۹۷
این برنامه بعد از ۲۰ سال، متوسط تعداد مخاطبین که هر شب پیامک میزنن بالای ۲ میلیون هست، کدوم برنامه تا حالا به همچین موفقیتی رسیده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۲۸ اسفند ۱۳۹۷
نود برنامه خوبيه و همه لطفش به وجود عادل هستش
Iran (Islamic Republic of)
منطق
۱۰:۳۹ ۲۸ اسفند ۱۳۹۷
اگه عادل فردوسی پور زاده ی تهران بزرگ یا تبریزِ بزرگ بود امکان نداشت از برنامه پربیننده و جذابِ نود تغییرش بدهند، حالا دیگه بعدِ این همه سال از تاریخ تولید نود، مسئولین و مردم میدونند که برنامه نود بدون عادل یعنی انسان بدون پا، کسانی که بدون پا بوده اند ثابت کرده اند که میشه ادامه زندگی داد اما لطف و صفای داشتنش به تموم دنیا می ارزه، لذت داشتنش کلی آرامش بخشه بخدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۳ ۲۸ اسفند ۱۳۹۷
جوانگرايي خيلي خوبه بايد کم کم بازنشسته ها برن و نيروهاي جوان جاي اونارو بگيرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۷ ۲۸ اسفند ۱۳۹۷
درود برعادل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۸ ۲۸ اسفند ۱۳۹۷
بنظرم رفتار فردوسی پور این مدت نشان داده که اون فکر میکنه تافته جدا بافته هستش و بعد اینکه خود فردوسی پور با بازیکن سالاری مربی سالاری مخالفت میکرد اما در عمل دیدیم که نه او این باور را در قبال خودش نداره و کلا مدتهاست برنامه نود از رونق افتاده متاسفانه فردوسی پور علی رغم اینکه خودشو منصف و صادق نشون میده اینگونه نیست فقط شما کافی که خاطره ای که فردوسی پور در برنامه دورهمی تعریف کرد با واقعیت اون خاطره را ببینید به راحتی پی به شخصیتش می برید فردوسی پور این اتفاق را چنان تعریف کرد که وقتی اصل آن را دیدم زمین تا آسمان فرق داشت چنین آدمی میتونه صادق و روراست باشه در آخر اینکه نود چه کمکی به فوتبال کرد اگه کمکی کرده بود ما امروز باید شاهد تغییراتی حداقلی در فوتبال بودیم نود واقعا بدرستی یک شو بود و فردوسی پور یک شومن عالی
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۱:۵۹ ۲۸ اسفند ۱۳۹۷
کجای برنامه نود در حال سراشیبی سقوط؟؟!!!!!