مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در ۳۵ بقعه متبرک استان در ایام نوروز خبر داد.

به  گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حجت الاسلام آیت عباسیان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه   صبح امروز سه شنبه در نشست خبری که جهت تشریح برنامه‌های طرح نوروزی آرامش بهاری سال ۹۸ تشکیل شد، اظهار داشت: این طرح از روز ۲۸ اسفند آغاز و تا ۱۴ فروردین ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه طرح نوروزی آرامش بهاری در ایام نوروز در ۳۵ بقعه استان اجرا خواهد شد، افزود: این طرح در سطوح مختلف شامل ویژه، سطح یک، دو و سه در نظر گرفته شده است ۲۵ مبلغ اعزامی از قم و ۱۰ مبلغ بومی در بقاع متبرکه  حضور دارند و تمام امکانات فرهنگی را بسیج خواهیم کرد تا مسافرین و زائرین در آرامش باشند.

وی  گفت:سال گذشته ۷۰۰ هزار نفر بار به بقاع متبرکه مراجعه داشتیم و پیش‌بینی می‌شود امسال این آمار افزایش داشته باشد همچنین بیش از ۳۴۰ هزار نفر سال گذشته به خیمه‌های معرفت مراجعه کردند.

وی همچنین از افتتاح حسینیه بقعه احمدبن اسحاق که در زلزله سال ۹۶ آسیب دیده بود خبر داد و بیان کرد: ساخت بقعه احمد بن اسحاق به خوبی پیش می‌رود و کار اسکلت و فونداسیون آن به اتمام رسیده است برای ساخت این بقعه متبرکه ۱۴ میلیارد اعتبار نیاز است و پیش بینی می‌شود تا آخر بهمن ۹۷ کار ساخت به پایان برسد.

انتهای  پیام/ز

 

افتتاح حسینیه بقعه احمدبن اسحاق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.