مدیر کل زندان‌های خراسان جنوبی گفت: هزار و ۹۶۶ زندانی در خراسان جنوبی مشمول بخشودگی وعفو شدند.

هاشمی مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان خراسان جنوبی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گفت: هزار و ۹۶۶ نفر از زندانیان استان مشمول عفو گسترده رهبری به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب شدند که تا کنون ۸۸۲ نفر آزاد شدند.


وی افزود:مقام معظم رهبری به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عفوگسترده‌ای را برای زندانیان محکوم در نظر گرفتند که سهم استان خراسان جنوبی از آن هزار و ۹۶۶ نفر زندانی بود که از این تعداد ۱۵۵ نفر از زندانیان زن مشمول تخفیف مجازات و آزادی شدند.


مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان خراسان جنوبی گفت: به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و سال نو ریاست محترم قوه قضاییه، حضرت آیت الله رئیسی با مرخصی محکومان در ابتدای سال نو موافقت کردند که بر اساس آن زندانیان محکوم و دارای شرایط لازم می‌توانند به مدت ۱۵ روز مرخصی داشته و در کنار خانواده خود باشند.


هاشمی افزود:چنانچه این اقدام مثبت ارزیابی شود به مدت ۱۵ روز دیگر قابل تمدید است.


مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان خراسان جنوبی هدف از این کار را آثار ارزشمند حضور زندانیان در کنار خانواده وهمچنین ارتقای روابط اجتماعی و اخلاقی مابین زندانی و خانواده وی دانست.
انتهای پیام/ب


مرخصی زندانیان در ایام نوروز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.