نقل و انتقال زائران با ۴۳۵ دستگاه اتوبوس به حرم مطهر همزمان با سال تحویل صورت می گیرد.

نقل و انتقال زائران با ۴۳۵ دستگاه اتوبوس به حرم مطهربه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید مهدی حسینی پویا، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد با اعلام محل های سرویس دهی زائران، گفت: پایانه شماره یک در میدان شهدا با تعداد ۱۶۵ دستگاه اتوبوس سرویس‌دهی می‌کند.
 
وی افزود: پایانه شماره ۲ در میدان بسیج به سمت میدان ۱۵ خرداد مسیر خط یک BRT واقع است با تعداد ۴۵ دستگاه اتوبوس، پایانه شماره ۳ در چهارراه خسروی مقابل بانک تجارت با ۴۵ دستگاه اتوبوس، پایانه شماره ۴ در چهارراه شهید گمنام با ۱۵۰ دستگاه اتوبوس و پایانه شماره ۵ در میدان شهدای مسجد گوهرشاد با ۳۰ دستگاه اتوبوس به ارائه خدمت به زائران و مجاوران خدمت‌رسانی می‌کند.

حسینی پویا ادامه داد: با ایجاد محدودیت‌های ترافیکی به منظور تامین ایمنی‌های لازم، امکان تغییر هر یک از پایانه‌های برنامه‌ریزی شده وجود دارد و در صورت رفع محدودیت سرویس‌دهی به نزدیک‌ترین نقطه به حرم مطهر رضوی انتقال می‌یابد.

وی افزود: مناطق ۴ گانه اتوبوسرانی با استفاده از توان ناوگان خطوط و البته با تقویت خطوط بی. آر. تی (یک و سه) امر انتقال مسافران را به مقصد حرم مطهر آغاز کرده و تا شروع سخنرانی مقام معظم رهبری روند سرویس‎دهی ادامه می‌یابد.

انتهای پیام//ف.ح
 

 

حمل ونقل زائران هنگام سال تحویل در مشهد از دو پایانه در شهر

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.