مسئول ستاد اعتکاف شهرستان طبس گفت:مراسم معنوی اعتکاف در طبس امسال با حضور پرشور دانش آموزان رنگی دیگر گرفت

نصیری، مسئول ستاد اعتکاف شهرستان طبس در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گفت:مسجد جامع کبیر طبس شامگاه سه شنبه بیست و هشتم اسفند ماه و دو روز مانده به آغاز سال نو میزبان معتکفینی متفاوت بود.


وی با ابراز خوشحالی از اعتکافی متفاوت با حضور ۹۰ درصدی دانش آموزان افزود:امسال ۱۱۵ نفر خانم و ۱۰۳ نفر آقا در این مراسم شرکت کردند که حضور نوجوان قابل توجه بود.


نصیری گفت: کسانی که در این اعتکاف شرکت می‌کنند بسیار ویژه هستند چرا که با وجود دغدغه‌های سال تحویل و علاقه به حضور در کنار خانواده، ما از استقبال بی نظیر دانش آموزان و نوجوانان بسیار متحیر شدیم و این جای مباهات دارد.

وی همچنین از کاهش هزینه اعتکاف نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: امسال کاری که کردیم هزینه‌ها را نسبت به سال گذشته کاهش دادیم و با توجه به گرانی‌های اخیر لازم بود هزینه‌ها نسبت به سال گذشته افزایش یابد، اما به نیت دل پاک معتکفین و با کمک و استقبال خیرین، امسال مبلغ دریافتی از معتکفین نسبت به سال گذشته که ۴۰ هزار تومان بود نصف شد و ۲۰ هزار تومان دریافتی داشتیم و دغدغه‌ای برای این مسئله نداریم.

وی با اشاره به حضور اساتید برجسته از مشهد و قم گفت: امسال مراسم حاشیه‌ای و جانبی خوبی داریم و ان شالله حال و هوای خاصی خواهد داشت.
انتهای پیام/ب


اعتکاف در طبس

برچسب ها: اعتکاف ، نوروز 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.