استاندار همدان گفت: با توجه به اشتغال و رونق تولید، سرمایه گذاری در استان همدان تا ۲ برابر موجود افزایش پیدا کند.

افزایش دو برابری سرمایه گذاری در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سیدسعید شاهرخی استاندار همدان گفت: اولویت استان توجه به معیشت، اشتعال، رونق تولید و سرمایه گذاری است در این راستا باید سرمایه گذاری ۳۰ هزار میلیارد ریالی را تا ۲ برابر افزایش داد.

وی یکی از کار‌های مهم سال پیش رو را برگزاری انتخابات دانست و اضافه کرد: باید خود را برای برگزاری انتخابات قانونمند و سالم آماده کنیم.

شاهرخی ادامه داد: فعالیت مجریان انتخابات باید به گونه‌ای باشد که حق انتخاب کننده و انتخاب شونده به طور ۱۰۰ درصد طبق قانون حفظ شود.
استاندار همدان اظهار داشت: سال آینده سهم ۳۰ درصدی بانوان از پست‌های این استان محقق و مسیر حرکت برای بانوان هموار می‌شود.

وی با بیان اینکه مسئولان باید به پست و مقام به عنوان یک نعمت خدادادی برای خدمت به مردم و عاقبت به خیری توجه کنند، گفت: مسئولیت به مثابه تیغ دو لبه‌ای است که در صورت کم فروشی و بی توجهی، باید در قیامت پاسخگوی اعمالمان باشیم.

وی اظهارداشت: بهترین راه خدمت به مردم، حضور در جمع صمیمی آن‌ها و شنیدن مشکلات، درخواست‌ها و مطالباتشان است.

شاهرخی اظهار داشت: با توجه به محدودیت‌ها مالی برای انجام اثر بخش فعالیت ها، باید برنامه محور عمل کرد و حق نداریم ریالی از بیت المال را برای طرح‌هایی که فاقد اولویت و ضرورت هستند، هزینه کنیم.

استاندار همدان  با اشاره به فعلیت های بخش کشاورزی در استان همدان، گفت: در بخش کشاورزی قرار است سالانه ۷۰ هکتار گلخانه ایجاد شود و تاکنون در این استان ۱۰۳ هکتار گلخانه ایجاد شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به تحریم‌های یکجانبه دشمنان نظام، مدیران باید جهاد گونه شبانه روز کار کنند و هر کس توان کار ندارد برای تعیین جایگزین قوی، اطلاع رسانی کند.

وی اضافه کرد: هیچگونه تعارف با مدیران نداریم و هر یک از افرادی که توان کار و خدمت به مردم را نداشته باشند باید بروند.

استاندار همدان از بخشداران خواست به صورت مستمر به همراه مدیران شهرستانی به روستا‌ها سرکشی کرده و با مردم ارتباط بگیرند.

به گفته شاهرخی برخی از مدیران شهرستانی بی خاصیت هستند که باید فرماندار به علت انتخاب چنین مدیری برای شهرستان از مدیران کل پاسخ بخواهد.

وی از فرمانداران خواست اجازه انتخاب مسئولان ضعیف برای محل فعالیت آن‌ها را ندهند و بی توجهی به شایسته سالاری در انتخاب مدیران شهرستانی را به عنوان یک کارت زرد برای فرمانداران دانست.

استاندار همدان ادامه داد: بنده در جمع طرفداران و مخالفان دولت، شایسته سالاری و اعتقاد به سیاست‌های دولت را به عنوان مولفه‌های اصلی در انتخاب مسئولان مطرح کردم.

شاهرخی گفت: مهمترین کار خارق العاده این استان در سالجاری برگزاری رویداد ۲۰۱۸ و میزبانی همدان به عنوان پایتخت گردشگری آسیا بود.

انتهای پیام/د.ا

سرمایه گذرای در همدان افزایش می یابد

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.