سخنگوی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: دربرخورد خودروی سواری با گاردریل ۳ نفر جان باختند.

زکریا اشکپور سخنگوی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: در ساعت ۱:۴۷ صبح امروز چهارشنبه ۲۹ اسفند خبر این حادثه به مرکز پیام اورژانس آمل اعلام شد.

وی افزود:این حادثه در جاده آمل- محمودآباد روبروی ورودی روستای کلاصفا اتفاق افتاد.

 


بیشتر بخوانید:  وقوع دو حادثه ریزش سنگ در جاده سوادکوه


 

سخنگوی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: در این حادثه که در اثر برخورد شدید یک دستگاه خودروی هیوندای با گاردریل اتفاق افتاد یک آقا و دو خانم در دم جان باختند.

اشکپورگفت: تیم پایگاه اورژانس آمل۲ به محل حادثه اعزام شد و پس از بررسی وضعیت مشاهده کردند که حادثه دیدگان فاقد علائم حیاتی هستند.

 


بیشتر بخوانید:   یک کشته در سانحه رانندگی جاده بابل


سرهنگ مسعود تقدیسی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران نیز از وقوع سانحه رانندگی منجر به فوت سه نفر نیمه شب گذشته در محورآمل – محمودآباد در خبر داد.

وی افزود: در این حادثه دو زن به همراه یک مرد به علت شدت جراحات وارده در دم جان باختند که با حضور کارشناسان پلیس راه علت اولیه حادثه تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام شد.

سرهنگ تقدیسی با هشدار به رانندگان وسایل نقلیه ومسافران نوروزی از آنان خواست با توجه به شرایط جوی و بارش باران و برف در محور‌های مواصلاتی استان با سرعت مطمئنه تردد و از سرعت و سبقت غیر مجاز جدا خودداری کنند.

انتهای پیام/آ

تصادف مرگبار در آمل

برچسب ها: حادثه ، اورژآنس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.