معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: طرح نوروزی خدمات دهی به مسافران راهداری از ۲۵ اسفندماه جاری آغاز شده و تا ۱۳ فروردین ۹۸ ادامه دارد.

آمادگی راهداری کرمان برای خدمات دهی به مسافران نوروزیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  احسان عراقی زاده گفت: ۵۵ تیم گشتی در کل محور‌های استان کرمان گشت زنی می‌کنند و فعالیت‌های آنان در راهداری در زمینه ایمنی، کمک به مسافران نوروزی و حتی راهنمایی مسافران است.

وی با بیان اینکه ۴۲ راهدارخانه استان تجهیز و آماده سازی شده که ۳۲ راهدارخانه ثابت و ۱۰ مورد سیار است افزود: ۴۷۰ نفر پرسنل راهداری در بحث راهداری نوروزی با ۴۴۰ خودروی سنگین، نیمه سنگین و سبک به هم استانی‌ها و هموطنان در طرح نوروزی خدمت رسانی می‌کنند.

عراقی زاده تصریح کرد : امسال پیش بینی شده سفر‌های نوروزی رشد داشته باشد و برنامه‌های ویژه‌ای در ایمنی و ترافیک، نگهداری ابنیه و راه ها، مجتمع‌های خدمات رفاهی و اصلاح نقاط پرحادثه را انجام داده ایم.

وی بیان کرد: ۴۸۰۰ کیلومتر خط کشی، ۲۵ کیلومتر روکش آسفالت، انجام روشنایی ورودی شهر‌ها به ویژه در کرمان از جمله فعالیت‌های انجام شده در نگهداری راه‌ها بوده است.

عراقی زاده گفت: ۱۴ استراحتگاه موقت برای مسافران در راه‌های استان داشته ایم که سه مورد نیز اضافه شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان افزود: محوطه اثر تاریخی «میل نادر» در کیلومتر ۱۰۰ جاده بم به سمت زاهدان مسطح و آسفالت و روشنایی نصب شده که مسافران می‌توانند از این مکان استفاده و استراحت کنند و مجتمع‌های خدمات رفاهی استان بازرسی و ساماندهی شده اند.

انتهای پیام/ح

آمادگی راهداری کرمان برای خدمات رسانی نوروزی

برچسب ها: راهداری ، نوروز 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار