امیر خانزادی در نمایشگاه راهیان نور نیروی دریایی ارتش گفت: ۸ سال دفاع مقدس برگ زرینی در دفتر ۴۰ سال اقتدار اسلامی است.

دوران دفاع مقدس برگ زرینی در دفتر ۴۰ سال اقتدار اسلامی استبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش، با بیان این که برپایی نمایشگاه‌های راهیان نور را یادآوری ارزش‌های ۸ سال دفاع مقدس است، عنوان کرد: امنیت و سرافرازی امروز ما مرهون فداکاری و از خود گذشتگی مردان و زنانی است که در گذشته با پایداری در مقابل دشمنان، افتخاری بزرگ رقم زدند.

وی با اشاره به افتخارات نیروی دریایی راهبردی ارتش در ۸ سال دفاع مقدس گفت:تکاوران نداجا با جانفشانی در مقابل دشمن بعثی مانع از پیشروی و رسیدن آن‌ها به اهداف شوم شان شدند.

امیر دریادار خانزادی ادامه داد: علاوه بر ۳۴ روز مقاومت در خرمشهر، نیروی دریایی ارتش در دریا هم حماسه آفرین شد و با انجام عملیات‌هایی نظیر عملیات‌های شهید صفری، اشکان و مروارید پس از گذشت ۶۷ روز از جنگ تحمیلی باعث شد تا دشمن بعثی دیگر نتواند تا پایان ۸سال دفاع مقدس در صحنه دریا حضور پیدا کند.

فرمانده نداجا خاطرنشان کرد: امروز به برکت خون شهدا و جانبازان این مرزو بوم و به همت و توانایی فرزندان ایران اسلامی، ناوشکن‌هایی که زمان ساخت ان‌ها ۱۲ سال تخمین زده شده می‌شد، حالا در کمتر از ۲سال ساخته می‌شود و این موارد دلیل رشد تصاعدی نیروی دریایی راهبردی ارتش در دهه ۵ انقلاب اسلامی است.

امیر دریادار خانزادی با اشاره به رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب در خصوص گام دوم گفت: حرکت‌های بعدی این انقلاب بدست جوانان این مملکت است. امروز ما در عرصه دریا از این عزیزان استقبال می‌کنیم و دستشان را به گرمی می‌فشاریم.

وی در پایان گفت:در تاریخ بسیاری از کشورها، روز‌هایی وجود دارد که باعث افتخار و مباهات ان‌ها می‌شود. انقلاب اسلامی از آغاز تا کنون لحظه به لحظه پر از حماسه آفرینی بوده و این ۸ سال دفاع مقدس برگ زرینی در دفتر ۴۰ سال اقتدار اسلامی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار