رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: طرح سلامت نوروزی با هدف ارتقا سطح سلامت گردشگران و برخورد‌های قاطع با متخلفان در این شهرستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، محمد کاکاوند  رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد اظهارداشت: طرح سلامت نوروزی و نظارت بر مراکز عرضه مواد غذایی، هتل ها، مراکز اسکان مسافران و اغذیه فروشی با هدف ارتقا سطح سلامت گردشگران و برخورد‌های قاطع با متخلفان در این شهرستان آغاز شد.

وی افزود: در راستای اجرای طرح سلامت نوروزی ۲ تیم مشترک با دستگاه‌های مرتبط در حال اجرا است.

وی گفت: همچنین در این طرح نظارت جدی بر سلامت آب آشامیدنی و میزان کلر سنجی و نمونه گیری ازمنابع آبی شهرانجام می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد بیان کرد: همچنین در طول تعطیلات نوروزی مراکز درمانی بروجرد شامل چهار بیمارستان دولتی و درمانگاه‌های بیمارستان‌های امام خمینی (ره) و شهید چمران، درمانگاه شهید رجایی، اعتماد، امام سجاد (ع)، تامین اجتماعی و فرهنگیان خدمات لازم را به صورت شبانه روزی به مسافران ارائه خواهند داد.

کاکاوند اضافه کرد: ۶ پایگاه اورژانس، درمانگاه دندانپزشکی، ایجاد درمانگاه سلامت، تعیین پزشک کشیک متخصص و فوق تخصص و کادر درمانی در همه رشته‌ها در مراکز درمانی و بیمارستانی و آماده باش مراکز فوریت‌های پزشکی از دیگر اقدامات انجام شده در راستای رفاه حال شهروندان و مسافران در ایام نوروز در این شهرستان است.

وی ادامه داد: شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجرد مسئولیت پوشش کمبود‌های تخصصی شهرستان‌های ازنا، دورود، الیگودرز را نیز عهده دار است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: سامانه شکایتی ۱۹۰ و شماره تلفن ۴۲۵۳۰۴۴۴ به طور شبانه روزی فعال و در این راستا پمفلت‌های سلامت نوروزی و سامانه ۱۹۰ در سطح شهر نصب شده است.

انتهای پیام/م

طرح سلامت نوروزی در بروجرد آغاز شد

برچسب ها: اخبارسلامت ، اورژاس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.