مسئول مرکز فوریت های پزشکی بوکان از آغاز به کار ایستگاه های امداد سلامت نوروزی مرکز فوریت های پزشکی این شهرستان خبر داد.

طاها قاسمی مسئول مرکز فوریت های پزشکی بوکان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،از آغاز به کار ایستگاه های امداد سلامت نوروزی این شهرستان خبرداد و گفت: اجرای این طرح تا تاریخ پانزدهم فروردین ادامه دارد.

وی افزود: طرح سلامت نوروزی با راه اندازی چادر سلامت در جاده بوکان _میاندوآب (مرکز سیمینه ) جهت ارائه خدمات درمانی سرپایی و اورژانسی به مسافرین نوروزی کلیک خورد.

قاسمی با بیان اینکه در محور بوکان شاهین دژ (مرکز جوانمرد ) نیز صبح و عصر همکاران برای ارائه خدمات لازم در محل مرکز مستقر هستند، اظهار داشت : در ایام نوروز سال گذشته ، به ۳۰۰ مسافر و مهمان نوروزی در ایستگاه های امداد سلامت بوکان خدمات ارائه شد.

اقدامات درمانی شامل کنترل فشار خون ، قند ، مشاوره پزشکی و انتقال بیماران اورژانسی جزو خدماتی است که توسط همکاران فوریتهای پزشکی در صبح و عصر در ایستگاههای امداد سلامت ارائه خواهد شد .

مرکز فوریتهای پزشکی شهرستان بوکان در پایان تصریح کرد: آرزوی سفری بی خطر و سلامت را برای همه هموطنان عزیز داریم و توصیه می کنیم که در سایه ایجاد آرامش روانی رانندگان در جاده ها سفری آرام در کنار هم داشته باشیم.

شهرستان بوکان در جنوب استان آذربایجان غربی و بر روی جاده ترانزیتی غرب قرار گرفته است و با شهرستان‌های مهاباد، میاندوآب، شاهیندژ و سقز همجوار است و یکی از مهاجر پذیر‌ترین شهر‌های ایران به شمار می‌رود.

این شهرستان دارای ۲۵۱ هزار نفر جمعیت است که از این تعداد ۱۹۴ هزار نفر ساکن نقاط شهری و ۵۶ هزار نفر نیز ساکن روستا‌ها می‌باشند و بعد از ارومیه، خوی و میاندوآب چهارمین شهرستان پرجمعیت آذربایجان غربی است.

انتهای پیام/م

آغاز به کار ایستگاه های امداد سلامت نوروزی مرکز فوریت های پزشکی بوکان

برچسب ها: اخبار سلامت ، نوروز98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.