مدیر مرکز فرهنگی هنری آستان مقدس شاهزاده حیدر(ع) هرندگفت: مراسم هفت سین معنویت و "آرامش بهاری" همزمان با تحویل سال نو و جشن میلاد امام علی (ع) برگزارشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدهادی ناظمی هرندی، مدیر مرکز فرهنگی _هنری آستان مقدس شاهزاده حیدر (ع) گفت:افتتاح مراسم هفت سین معنویت، همزمان با مراسم جشن میلاد امام علی (ع) و تحویل سال نو در آستان مقدس شاهزاده حیدر علی (ع) که از نوادگان حضرت ابوالفضل العباس (ع) و میزبان زائرین فراوانی از سراسر کشور میباشد برگزار شد

محمدهادی ناظمی هرندی افزود:با تکیه و عنایت بر سخنان امام خمینی (ره) که فرمودند:ما باید کاری کنیم که مردم در سایه‌ی امامزادگان به آرامش برسند"برآن شدیم تا" هفت سین معنویت" ۹۸ را در قالب " طرح آرامش بهاری " در آستان مقدس شاهزاده حیدر (ع) هرند با حضور زائرین و مسافرین برگزار کنیم.

وی تاکید کرد: طرح" آرامش بهاری"به مدت سیزده روز از اول فرودین ماه ۹۸ و همزمان با تحویل سال نو آغاز شد و اختتامیه این مراسم در روز ۱۳ فروردین ماه برگزار خواهد شد.

ناظمی هرندی با اشاره به فعالیت خادمان افتخاری در این آستان مقدس اظهارکرد:خادمان افتخاری این آستان در این روز‌ها و در طول ایام نوروز در حال خدمات رسانی به زائرین و مسافران هستند. شاهزاده حیدر از نوادگان حضرت عباس بن علی بن ابی طالب (ع) که طبق شجره نامه‌ی حضرت عباس (ع)، با دوازده واسطه به امام علی (ع) می‌رسند و قدمت بنای امامزاده مربوط به دوران قاجار است.

مدیرمرکز فرهنگی _هنری آستان مقدس شاهزاده حیدر (ع) هرند با اشاره به برنامه‌های طرح آرامش بهاری بیان نمود:هدف از این طرح، تجمع مردم در امامزاده و توسل آنان به سلاسه‌ی پیامبر اسلام (ص) برای آغاز یک سال خوب است و در مراسم افتتاحیه با برگزاری برنامه‌هایی از قبیل، تلاوت آیاتی از قرآن، خواندن حدیث شریف کساء و زیارت امین الله، سخنرانی حجت الاسلام رجایی هرندی، مولودی سرایی، پخش سخنان مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری، میزبان زائرین، مسافرین و شهروندان شهر هرند بودیم.

وی در پایان افزود:با عنایت به اینکه این امامزاده در کنار مسیر نایین - شهرضا - شیراز قرار دارد و اطراف آن را مزرعه و فضای سبز فرا گرفته است، هر سال در روز‌های نوروز، مسافرانی که از این مسیر عبور می‌کنند، ساعاتی را در این امامزاده برای زیارت، استراحت و تفریح توقف می‌کنند و میزبان تعدادی چشمگیری از مسافرین و زائرین نوروزیست

مراسم افتتاحیه "آرامش بهاری" در جوار آستان مقدس شاهزاده حیدر (ع) شهر هرند همزمان با تحویل سال نو آغاز و پس از تعطیلات نوروزی، سیزدهم فروردین ماه به پایان خواهد رسید.

 
انتهای پیام/م
 

برگزاری "هفت سین معنویت" همزمان با تحویل سال نو در آستان مقدس شاهزاده حیدر(ع) 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.