مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان از اجرای طرح «آرامش بهاری» طی ایام نوروز در بقاع متبرکه استان همدان خبر داد و گفت: این طرح در ۳۶ بقعه به صورت شاخص اجرا خواهد شد.

36 بقاع متبرکه استان میزبان طرح «آرامش بهاری»به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت‌الاسلام محمد کاروند مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به اجرای طرح «آرامش بهاری» در ایام نوروز اظهار کرد: این طرح از ۲۸ اسفندماه سال گذشته آغاز شده و تا چهاردهم فروردین امسال ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این طرح در تمام بقاع متبرکه استان اجرا می‌شود اضافه کرد: طرح «آرامش بهاری» در ۳۶ بقعه به صورت شاخص اجرا خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از برگزاری این طرح به صورت ویژه در بقعه متبرکه امامزاده عبدالله (ع) در شهرستان همدان خبر داد و گفت: هر سال شاهد حضور چشمگیر مسافران و شهروندان در این طرح هستیم که امسال نیز پیش‌بینی بر استقبال از آن است.

وی از فعالیت ۴۰ مبلغ در سطح استان در راستای اجرای طرح آرامش بهاری خبر داد و تصریح کرد: تعدادی از این مبلغان از حوزه علمیه قم و تعدادی نیز بومی هستند.

کاروند در پایان تأکید کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سطح استان ۴۰ مسجد، در شهرستان همدان ۱۰ مسجد و سایر شهرستان‌ها ۳۰ مسجد مجری این طرح خواهند بود.

انتهای پیام/د.ا

اجرای طرح «آرامش بهاری» در بقاع متبرکه استان همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار