مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: برای تأمین سوخت مسافران نوروزی کانکس سیار در آزادراه قزوین به رشت راه اندازی شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، قدرت الله مهدی خانی مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت:برای تأمین سوخت مسافران نوروزی کانکس سیار با دو نازل ویژه بنزین و گازوئیل در لاین جنوبی آزادراه قزوین - رشت فعال شده است.

مهدی خانی افزود: این واحد سیار در اختیار شرکت نفت است و در صورت لزوم سوخت مورد نیاز مسافران نوروزی را تأمین می‌کند.

به گفته وی، در ایام تعطیلات نوروزی هزار و ۵۰۰ نیروی امداد جمعیت هلال احمر، آتش نشانی، اورژانس، پلیس راه، راهداری و امداد خودرو در جاده‌ها آماده خدمت رسانی هستند که هر کدام به صورت مستقل و در صورت لزوم با اعلام مدیریت بحران هم وارد مأموریت می‌شوند.

وی اضافه کرد: ۵۴۰ دستگاه انواع خودروی سبک و سنگین در اختیار مدیریت بحران استان است که در این میان ۱۰ دستگاه در اختیار پلیس راه قرار گرفته تا تعداد گشت‌های پلیس افزایش یابد.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین اظهار داشت: سرکشی مستمر و روزانه از دستگاه‌های امدادی، پایگاه‌های هلال احمر، اورژانس، راهداری، پلیس راه برای رصد فعالیت‌ها در دستور کار است.

مهدی خانی در ادامه گفت: یکی از راه‌های حفظ آمادگی نیرو‌های امدادی برگزاری مانور است که در صددیم برای ارزیابی دستگاه‌ها آن را در تعطیلات نوروزی به عنوان «مانور صفر» برگزار کنیم.

انتهای پیام/ک

برای تأمین سوخت مسافران نوروزی کانکس سیار راه اندازی شده است

برچسب ها: مدیریت بحران ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.