مدیرکل انتظامی و مرزی استانداری خوزستان از برقرار شدن وضعیت عادی و آرامش به شهرهای دزفول و اندیمشک خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،ر ضا نجاتی مدیرکل انتظامی و مرزی استانداری خوزستان در حاشیه جلسه شورای تامین استان، پیرامون رخدادهای اخیر در دزفول و اندیمشک گفت: بحمدالله اوضاع کاملا به حالت عادی برگشته و هیچ گونه مورد امنیتی و انتظامی که باعث اخلال در نظم  و امنیت عمومی شهرستان های دزفول و اندیمشک شود ، وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه در پی اختلاف مرزی بین ۲ شهرستان دزفول و اندیمشک، افزود: بین تعداد محدودی از جوانان و افراد ۲شهرستان در مورخه ۲۹ اسفندماه ۹۷ نزاعی دسته جمعی به وقوع پیوست که در این رابطه متاسفانه تعدادی از طرفین بوسیله سلاح شکاری  مجروح و مصدوم شدند، که غالب این افراد به صورت سرپایی مداوا و از مراکز درمانی مرخص شدند.

نجاتی بیان کرد: شورای تامین استان و شورای تامین ۲ شهرستان تشکیل گردید و همچنان به طور دقیق اوضاع را رصد و دنبال می نماید و با افرادی که احتمالا بخواهند در این فضا سوءاستفاده نمایند برخورد لازم بعمل خواهدآمد.

مدیرکل انتظامی و مرزی استانداری خوزستان در پایان بیان کرد: موضوع شناسایی و دستگیری مسببین و محرکین و اخلالگران نظم عمومی در دستور کار شورای تامین استان قرارگرفته است و با برهم زنندگان نظم عمومی و امنیت این ۲ شهرستان  مطابق قانون با قاطعیت برخورد می شود و در این زمینه با هیچ کسی مماشات نخواهد شد.

انتهای پیام/ ن

نظم و امنیت در دزفول و اندیمشک

منبع: تسنیم
برچسب ها: حوادث ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.