مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان از عملیات اصلاح شبکه آسیب دیده برق شمال شهرستان میامی تا ۲۴ ساعت آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، ایرج رئیسیان مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان گفت: برف و کولاک شدید موجب شکسته شدن ۱۵۰ اصله تیر برق شبکه ۲۰ کیلوولت بخش کالپوش و روستا‌های اطراف شده است که با تلاش ۱۰ تیم برق رسان از سراسر استان تاکنون ۱۲۰ اصله تیر تعویض و عملیات برق رسانی انجام شده است.

وی افزود: از ۱۲ روستای بخش کالپوش، هنوز عملیات وصل مجدد جریان برق روستا‌های سوداغلن، نام نیک، قوشه و بخشی از روستای دشت شاد ادامه دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با یادآوری انسداد راه‌های دسترسی روستایی کالپوش بر اثر برف و کولاک پنج روز گذشته گفت: عملیات برف روبی و راهگشایی بخش کالپوش در حال تکمیل است و فقط راه ارتباطی روستا‌های دشت شاد، کرنگ و کمردار هنوز مسدود هستند.

وی تصریح کرد: از رئیس ستاد مدیریت بحران کشور درخواست کردیم برای جبران خسارت برف و کولاک در کالپوش، تسهیلاتی نظیر آنچه برای سیل زدگان مازندران و گلستان در نظر می‌گیرند، اختصاص دهند.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان هم از احتمال قطع گاز روستا‌های حسین آباد کالپوش، نام نیک و قوشه خبر داد و گفت: این قطع گاز برای ترمیم شبکه است که البته تاکنون گاز هیچ یک از روستا‌ها قطع نشده است.

علیرضا شریفی نژاد افزود: تمهیدات لازم برای تامین سوخت جایگزین برای روستاییان با همکاری شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان سمنان اندیشدیده شده است.

انتهای پیام / گ

آخرین وضعیت امداد رسانی به کالپوش

برچسب ها: مدیریت بحران ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار