مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: ۱۰۰ جاذبه شاخص و مهم تاریخی و طبیعی گردشگری در سطح استان اردبیل شناسنامه دار شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در حاشیه جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۰۰ جاذبه شاخص و مهم تاریخی و طبیعی گردشگری در سطح استان اردبیل با نصب تابلو معرفی، شناسنامه‌دار شده اند.

وی افزود: این تابلو معرفی در ایام تعطیلات نوروز به بهره‌برداری خواهد رسید که در آن هر جاذبه تاریخی و طبیعی به دو زبان فارسی و انگلیسی معرفی شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: امسال بعد از سال به منظور ایجاد تنوع در موزه‌های استان اردبیل تغییر محتوایی در تمامی موزه‌های استان در دستور کار قرار می‌گیرد که تغییرات در برخی از موزه‌ها انجام گرفته است.

فلاحی ادامه داد: امسال در کنار ستاد هماهنگی خدمات سفر استان نمایشگاه دایمی جاذبه‌های تاریخی و طبیعی استان را نیز داریم که می‌تواند قابلیت‌های استان اردبیل را در یک نگاه برای گردشگران معرفی کند.

وی اضافه کرد: واحد‌های بومگردی نیز امسال توسعه خواهند یافت که با انجام این کار به ظرفیت واحد‌های اقامتی استان افزوده خواهد شد.

انتهای پیام/ح

واحد‌های بومگردی در اردبیل توسعه می‌یابد

 

برچسب ها: گردشگری ، عید نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.