به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمید رضا یاری، مدیر عامل شرکت سیاحتی علیصدر در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه نصب تبلیغات بیلبوردهای شهری در ۵ بزرگراه پایتخت تهرانیها را به همدان کشاند افزود: همدان در عرصه جهانی به واسطه رویدادهای بین المللی گردشگری در سال ۲۰۱۸ در صدر تیتر رسانهها قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه رویدادهای ۲۰۱۸ سبب انتخاب شرکت سیاحتی علیصدر به عنوان مشاور گردشگری پایدار از سوی سازمان جهانی گردشگری شد ادامه داد: برنامه برگزاری نمایشگاه صنعت گردشگری روستایی در سال ۲۰۲۰ در ایران به صورت جدی مطرح شده است.
یاری در خصوص افزایش پلاک خودروهای ورودی به شهر همدان عنوان کرد: بدلیل تبلیغات مناسب غارعلیصدر توسط این شرکت امسال هم همدان مقصد گردشگری پایتخت نشینان است.
وی گفت: در این ۴۰ سال هیچ اتفاقی به اندازه رویدادهای بین المللی گردشگری ۲۰۱۸ در همدان تاثیرگذار نبوده است.
یاری اظهار داشت: رویدادهای ۲۰۱۸ سبب انتخاب شرکت سیاحتی علیصدر به عنوان مشاور گردشگری پایدار از سوی سازمان جهانی گردشگری شد و برنامه برگزاری نمایشگاه صنعت گردشگری روستایی در سال ۲۰۲۰ در ایران به صورت جدی مطرح شده است.
یاری بیان کرد: غار علیصدر یک پدیده طبیعی است که در دنیا نظیر ندارد و نهادینه کردن آن در پایتخت میتواند جمعیت مستعد گردشگری تهران را به همدان بکشاند.
وی با تأکید بر اینکه اگر جمعیت پایتخت، استانهای همجوار و خوزستان را مورد هدف قرار دهیم آمار گردشگران افزایش مییابد، ادامه داد: سال گذشته اثر تبلیغات در تهران توسط شرکت سیاحتی علیصدر در نوروز محسوس بود.
مدیر عامل شرکت سیاحتی علیصدر خاطرنشان کرد: خروجی تحلیل آمارهای گردشگران ورودی به همدان بیانگر آن است که علیصدر توانست سال گذشته در حوزه تبلیغات متمایز با به کار بردن یک جمله انگیزشی در بیلبوردهای تهران آمار گردشگران همدانی را متحول رقم زند.
انتهای پیام/ج