مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران از ادامه امدادرسانی و توزیع بیش از ۵۰ هزار بسته‌های غذایی در میان آسیب دیدگان از سیلاب خبرداد.

توزیع بیش از ۵۰ هزار بسته‌های غذایی در میان متاثرین از سیلاببه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران با اشاره به توزیع بسته‌های غذایی و سایر ملزومات زیستی در میان آسیب دیدگان از سیلاب در مناطق مختلف ۱۲ شهرستان، گفت: تاکنون به دوهزار و ۷۰۰ خانوار امدادرسانی شد.

وی افزود:در این مدت ۲۲ هزار قرص نانَ، ۱۵ هزار کیلو برنج، دوهزارو ۵۰۰ بطری روغن، دوهزار و ۲۰۰ بسته غذایی، هزارو ۳۰۰ قوطی کنسرو، ۱۸۰ کیلو خرما و هفت هزار و ۸۰۰ باکس آب معدنی و توزیع صد‌ها بسته بهداشتی و شوینده ازجمله اقلام توزیع شده جمعیت هلال احمراستان در میان سیل زدگان بوده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران گفت: در این مدت به واحد‌های مسکونی خسارت دیده در سیلاب اخیر ۳ هزار و یکصد تخته پتو و هزارو ۳۰۰ تخته موکت ارائه شد.

اکبری افزود:تخلیه آب از ۸۸۵ واحدمسکونی، ارائه خدمات اسکان اضطراری به ۲۹۵ نفر و رهاسازی بیش از ۵۱۰ دستگاه خودروی زمینگیر شده از جمله اقدامات انجام شده پنج روز گذشته بوده است.

وی گفت: به موازات ارائه خدمات موردنیاز به هم استانی‌های سیل زده در مناطق مختلف استان، طرح امدادونجات و ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی نیز با مشارکت بیش از ۳ هزار نفر از نجاتگران و جوانان و داوطلبان عضو جمعیت هلال احمر با بالا‌ترین کیفیت در سراسر استان در حال اجراست.

اکبری با اشاره به اجرای طرح نوروزی و همچنین امدادرسانی به سیل زدگان در ۱۲ شهرستان استان گفت: جمعیت هلال احمر مازندران هم اینک یکی از سنگین‌ترین عملیات امدادونجات را در دست اقدام دارد و تلاش می‌کند به همه نیاز‌ها و فوریت‌های امدادی مردم در کوتاهترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت پاسخ دهد.

انتهای پیام/آ

ادامه امدادرسانی به سیل زدگان استان

برچسب ها: نوروز ، گردشگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار