رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی منطقه آزاد چابهار گفت: باشگاه گردشگری «دوستداران چابهار» منجر به جذب گردشگر در این منطقه تفریحی و تاریخی شده است.

باشگاه گردشگری دوستداران چابهار منجر به جذب گردشگر شده استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حسام الدین یوسفی رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی  اظهار داشت: باشگاه گردشگری «دوستداران چابهار» با هدف جذب گردشگر و ارائه تخفیفات به مسافران راه‌اندازی شده است.

وی بیان کرد: گردشگران با عضویت در این باشگاه از خدمات ویژه سفر به منطقه آزاد چابهار و مشوق‌هایی در هزینه‌های سفر برخوردار می‌شوند.

رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی منطقه آزاد چابهار گفت: استفاده از تخفیفات ویژه در مراکز تجاری، هتل ها، رستوران ها، اماکن تفریحی و گردشگری از مزایای عضویت در باشگاه «دوستداران چابهار» است.

وی ادامه داد: هموطنان ایرانی با ارسال گزینه یک به سامانه پیامکی سازمان منطقه آزاد چابهار (۳۰۰۰۵۰۱۵) و ثبت یکی از کارت‌های بانکی عضو شتاب به عضویت باشگاه «دوستداران چابهار» خواهند پیوست.

یوسفی بیان کرد: بیش از ۳۰ رویداد فرهنگی، ورزشی و تفریحی شاد و متنوع شامل مسابقه ها، کارناوال ها، کنسرت‌ها و جشنواره‌ها در چابهار در حال اجراست.

وی اظهار داشت: هنرمندان و خواننده‌های مختلفی در طول ایام نوروز در منطقه آزاد چابهار برنامه خواهند داشت که از جمله آن گروه هوروش بند، علیرضا طلیسچی، سینا شعبان‌خوانی، شهاب مظفریی و علی شمس الهی خواهد بود.

رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد تسهیلات سفر‌های منطقه آزاد چابهار همچنین جشنواره بهار در چابهار، نمایشگاه سوغات و هدایا و برنامه‌های متنوع همچون اجرای مسابقات مجسمه سازی، کارناوال شادی، ایستگاه‌های صلواتی، دوچاپی بلوچی، رقص شمشیر، رالی و مسابقه قویترین مردان گردشگر در این شهرستان اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: گشت مشترک کمیته‌های ارزیابی عملکرد، جامعه بازاریان، بهداشت، سلامت و حراست سازمان باهدف نظارت برصنوف ارائه دهنده موادغذایی به مسافران و گردشگران نوروزی در سطح منطقه آزاد چابهار بویژه پلاژ ساحلی تیس انجام و هشدار‌های لازم در این خصوص به متولیان امر داده شد.

یوسفی گفت: جایگاه میلاد شماره ۲ منطقه آزاد چابهار با استفاده از المان‌های بومی برای برگزاری 'جشنواره بهار در چابهار' در حال آماده سازی است و برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و شاد توسط هنرمندان مطرح کشور و استان سیستان و بلوچستان تا پایان تعطیلات نوروز در این مکان اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: استقبال مسافران و گردشگران نوروزی از برنامه‌های منطقه آزاد چابهار خوب بوده و برخی از اقدامات نظیر راه اندازی نمایشگاه سوغات، هدایا، صنایع دستی و غذا‌های محلی کشور سبب جذب بیشتر گردشگر و استقبال کننده شده است.

مدیر روابط عمومی منطقه آزاد چابهار اظهار داشت: نمایشگاه سوغات و هدایا مشتمل بر ۶۰ غرفه از ۲۲ استان کشور تا آخر تعطیلات نوروزی در محل جایگاه میلاد شماره یک منطقه آزاد چابهار روبروی مجتمع تجاری صالحیار برای بازدید و خرید محصولات مسافران و گردشگران نوروزی و همچنین شهروندان چابهاری برپاست.

وی گفت: مراکز اطلاعات گردشگری مستقر در سه نقطه سطح منطقه آزاد چابهار، شامل گیت شمالی، میدان تیس و میدان امام خمینی (ره) در ایام تعطیلات نوروز توسط راهنمایان مجرب، آماده ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی هستند.

یوسفی برنامه ریزی برای اطلاع رسانی مطلوب از خدمات و برنامه از طریق رسانه‌های مختلف نظیر خبرگزاری ها، نشریات، شبکه‌های اجتماعی و رادیو بهار منطقه آزاد چابهار را اقدامات خوب در ایام سال نو عنوان کرد.

انتهای پیام/ع

باشگاه گردشگری دوستداران چابهار منجر به جذب گردشگر شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار