استاندار خوزستان از تخصیص ۲۰ هزار میلیارد ریال در قالب تسهیلات کم بهره به واحد‌های تولیدی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان با بیان اینکه شعار تعیین شده سال نو از سوی رهبری در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و افزایش تولید و اشتغال است، گفت: ایشان با توجه به اهمیت این موضوع بار دیگر بر این سیاست مهم تاکید کردند. ضمت آنکه حمایت از کالای ایرانی در سال‌های گذشته از اولویت‌های نظام و دولت تدبیر و امید بوده که تاکنون کار‌های خوبی در این زمینه در استان خوزستان انجام شده است.

وی ضرورت رشد اقتصادی را تلاش برای توسعه، پیشرفت، آبادانی، رونق تولید و اشتغال خواند و گفت: رونق تولید موجب افزایش اشتغال، ثروت و پرداخت بیشتر مالیات می‌شود که نتیجه آن آبادانی ایران است. در حقیقت افزایش واردات به معنی هزینه کردن برای توسعه دیگر کشور‌ها است در حالی که باید با حمایت از کالای ایرانی زمینه توسعه ایران اسلامی را فراهم کنیم.

شریعتی با بیان جلوگیری از خطر تعطیلی بخش عمده‌ای از واحد‌های تولیدی در سال گذشته، بیان کرد: بسیاری از این بنگاه‌های تولیدی با زیر گنجایش اسمی خود کار می‌کردند که با حمایت از آن‌ها و اختصاص ۵ میلیارد ریال موفق شدیم بخش عمده‌ای از آن‌ها را نجات دهیم. در واقع ایجاد اشتغال بیشتر و فراهم کردن زمینه برای صادرات، خلق ثروت را به همراه دارد و بازار‌های همسایه را برای تولید داخل بسیج می‌کند، اما واردات مانع رونق تولید است.

استاندار خوزستان در پایان اظهار داشت: ۲۰ هزار میلیارد ریال در قالب تسهیلات کم بهره به واحد‌های تولیدی تخصیص یافته است و تفاهمنامه این تسهیلات با بانک ملی امضا شده و بانک انصار نیز باید به تعهدات خود عمل کند.

انتهای پیام/ ن 

رشد اقتصادی با حمایت از کالای ایرانی

برچسب ها: رونق تولید ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.