نماینده علی‌آبادکتول گفت: در سیل اخیر محصولات کشاورزی و دامی خسارت‌ فراوانی دیده‌اند، لذا دولت باید نگاه ویژه‌ای به این استان داشته باشد.


اسدالله قره خانی نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی  در گفت و گو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت مناطق سیل زده استان گلستان، گفت: عده‌ای که وظیفه امدادرسانی در نجات شهروندان و روستاییان دارند با قایق، هلیکوپتر مشغول فعالیت و امداد رسانی هستند.

وی افزود: مقرر شد که برای آذوقه مناطق سیل زده از دستگاه‌های دولتی کمک گرفته شود، همچنین باید آرام آرام روند سیل در این منطقه کاهش پیدا کند، در حال حاضر سیل به سمت میشهر، بندر ترکمن حرکت می‌کند.

قره‌ خانی با بیان اینکه همه دستگاه‌ها در حال آماده باش هستند، تصریح کرد: معاون اول رئیس جمهور، رئیس مجلس شورای اسلامی، وزیر کشور، وزیر اقتصاد در منطقه حضور یافتند.

نماینده علی آبادکتول تصریح کرد: امیدواریم که خسارت‌ها کاهش پیدا کند، باید مراقبت کنیم که دچار تلفات جانی نباشیم، ضمن اینکه تا کنون هم شاهد تلفات جانی نبودیم.

قره خانی با اشاره به اینکه شهر‌های دیگر استان هم آسیب‌های فراوانی دیده‌اند، افزود: محصولات کشاورزی و دامی هم خسارت‌ فراوانی دیده‌اند، از طرفی دولت باید نگاه ویژه‌ای به استان گلستان داشته باشد زیرا این استان هر چند وقت دچار سیل ویرانگر می‌شود که باید اعتبارات مناسبی در این زمینه صورت بگیرد، همچنین باید پس از سیل نگاه جدی‌تر به استان گلستان شود.

وی درباره حضور استاندار گلستان در مناطق سیل‌زده یادآور شد: من تا کنون چندبار تماس با استان گلستان داشتم، ولی او تلفن خود را جواب ندادند، خبری از جزئیات وضعیت فعلی استاندار نداریم  و برخی از همکاران در استانداری هم از او خبری نداشتند؛ وزیر کشور هم در حال بازدید از مناطق سیل زده به صورت میدانی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۰۴ فروردين ۱۳۹۸
با اين بارشا صد برابر خسارتشونو درميارن
آخرین اخبار