درمانگاه شهید مطهری در ایام نوروز در رشته‌های اطفال، جراحی، داخلی، قلب و زنان به شهروندان خدمات ارایه می دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالخالق کشاورزی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با بررسی آمار مراجعان سال گذشته به اورژانس بیمارستان‌های استان، مشخص شد از مجموع ۱۴۷ هزار مراجعه کننده، تنها ۲۰ هزار نفر بستری و سایر بیماران و مراجعان به صورت سرپایی بوده است که به دلیل تعطیلی مطب‌ها و درمانگاه‌های تخصصی، به اورژانس بیمارستان‌ها مراجعه کردند.

کشاورزی با اشاره به اهمیت کاهش ازدحام اورژانس‌ها اضافه کرد: با همت متخصصان درمانی استان فارس برای نخستین بار در روز‌های غیر تعطیل نوروز، درمانگاه مطهری در رشته‌های اصلی داخلی، جراحی، اطفال، زنان و قلب، پذیرای بیماران و مراجعان در شیفت صبح هستند و واحد‌های داروخانه، تزریقات، پانسمان، رادیولوژی و آزمایشگاه نیز فعال است.

مدیر کلینیک‌های ویژه امام رضا (ع) و شهید مطهری هم گفت: به منظور خدمت رسانی به بیماران در ایام نوروز، با اضافه شدن متخصصان جدید، خدمات دهی به مراجعان درمانگاه امام رضا (ع) نیز در درمانگاه شهید مطهری، انجام می‌شود.

علی جنگجو افزود: درمانگاه شهید مطهری در روز‌های سوم، چهارم، پنجم، ششم، هفتم، دهم، یازدهم و چهاردهم فروردین ۹۸ آماده ارایه خدمات به مراجعان است.

او با اشاره به ارایه خدمات درمانی در حوزه‌های داخلی، قلب، اطفال، زنان و جراحی در این مرکز، اضافه کرد: با برنامه ریزی انجام شده از سوی معاونت درمان دانشگاه علوم پرشکی شیراز و اضافه شدن حدود ۳۰ متخصص به این مجموعه، بیماران می‌توانند در ایام آغازین سال نو، به صورت روزانه نسبت به گرفتن نوبت پزشکان اقدام کنند.

مدیر کلینیک‌های ویژه امام رضا (ع) و شهید مطهری گفت: اسامی پزشکان جدید به همراه برنامه و روز حضور آن‌ها از سوی دفتر پرستاری تدوین شده و در سایت درمانگاه به نشانی http://motahari.sums.ac.ir/ در معرض دید همگان قرار دارد؛ همچنین با بارگذاری اسامی پزشکان روی تابلو‌های روان ورودی درمانگاه، مراجعان می‌توانند به صورت حضوری با مشاهده این برنامه، نوبت مورد نظر خود را دریافت کنند.
انتهای پیام/م

ارائه خدمات درمانی درمانگاه شهید مطهری در روز‌های غیر تعطیل نوروز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار