محسن رضایی پستی را در صفحه شخصی اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و از جوانان گمیشان تقدیر کرد.

تقدیر محسن رضایی از جوانان گمیشان که از یک فاجعه بزرگ جلوگیری کردندبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در جدیدترین پست صفحه شخصی اینستاگرامش از جوانان یکی از مناطق استان گلستان تقدیر کرد. او در صفحه مجازی خود با انتشار تصویری نوشت:

«جوانان گمیشان از یک فاجعه بزرگ جلوگیری کردند.

سیل گلستان از سمت آق قلا به سوی شهر گمیشان در حرکت بود، اما قبل از آن که به گمیشان برسد، جوانان شهر با پر کردن کیسه های شن و خاک و قرار دادن آنها در کنار آبراه ها به هدایت سیل به خارج از شهر مشغول بودند.

خوشبختانه از دیشب و با اعلام این هشدار که «خطر، گلستان را تهدید می کند» مسئولین مربوطه هرچند با تأخیر بسیج شده و در حال کنترل بحران هستند.
نیروی دریایی استان از اسوی ستاد بحران مأموریت یافته خط آهن که موجب جمع شدن آب در شهر آق قلا ومنطقه شده می شود و به آب از شهر خارج می شود».

شایان ذکر است؛ سامانه بارشی که از یکشنبه هفته گذشته وارد استان گلستان شده باعث بالا آمدن آب رودخانه و در نهایت سرریز شدن سد‌های استان شده است. به دنبال سرریز این سد‌ها شهر گنبدکاووس و روستا‌های اطراف زیر آب رفتند و وضعیت بغرنجی را برای ساکنان ایجاد کردند. سیلاب در ابتدا گنبدکاووس را فرا گرفت و بعد از آن به سمت آق‌قلا و گمیشان گسیل شد. 


بیشتر بخوانید: #سیل_گلستان | آقای استاندار شما فقط مسئول خانواده‌ خودتان نیستید +تصاویر


جوانان گمیشان از یک فاجعه بزرگ جلوگیری کردند

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۲۱:۵۰ ۰۴ فروردين ۱۳۹۸
جوانان گمیشان باعث افتخار ایران سربلند ید .باید در راس کارها باشید .تا با نیروی جهادی شما ها مشکلات بر طرف شود .ممنون .سر تعظیم .دستان گرم شما را میبوسیم .
Canada
ناشناس
۲۱:۴۷ ۰۴ فروردين ۱۳۹۸
فقط وطن باید سرمایه گذاری روی قشر جوان کند و بس
چونکه سرمایه های وطن همین جوانان اند .باید بحایشون جوانان با انگیزه .پر انرزی .با ایده و بیکار جذب شوند
فقط جوان در تمام ادارات و پست و مقام ها
Iran (Islamic Republic of)
صمد
۱۰:۱۹ ۰۴ فروردين ۱۳۹۸
باسلام برجوانان.مسئولین محترم درهرصحنه مردم وجوانان خودجوش وارد صحنه شده اند خطرات را ازکشور دورکرده اند لطفا اقتصاد رابه مردم بسپاریدتا در اندک زمانی ایران تبدیل به قدرت اقتصادی جهان شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۰۳ فروردين ۱۳۹۸
باتشکر ازاقای رضایی که این پست جالب رو گذاشتن دقیقا اینجوریه که شما میفرمایین -با این تفاسیر کمترین توجهی به این منطقه نمیشه وهیچ کارخانه ای یا کارگاهی دراین منطقه ساخته نمیشه تا این جوانان غیور بتونن دراجا مشغول کاربشن ومجبورن به شهرهای دیگه برن
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۱:۳۵ ۰۳ فروردين ۱۳۹۸
احسنت به جوانان گمیشان این نیروهای خودجوش همیشه چه در عروسی ها وچه درعزاداری ها همیشه کنارهم هستن خودم که بچه گنبدم بارها شاهد فعالیتهای جوانان گمیشانی بودم مثلا توعروسی ها دوستان داماد خودشون اشپزی میکنن تا کمکی برا دامادبشه و......