فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: رسم تیراندازی در جشن عروسی در روستای دهرود علیا دشتستان یک کشته برجای گذاشت و عروسی را به عزا تبدیل کرد.

رسم تیراندازی در مراسم عروسی قربانی گرفتبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار خلیل واعظی  گفت: پس از دریافت گزارش تیرخوردگی در مراسم عروسی در روستای "دهرود علیا" از توابع شهرستان دشتستان بلافاصله تیم گشت انتظامی بخش" ارم" به محل مورد نظر اعزام شد.

وی افزود: برابر بررسی‌های اولیه مشخص شد فرد ۳۵ ساله‌ای به هویت "ع" شب گذشته در جشن عروسی با اسلحه‌ای که در دست داشته چندین نوبت اقدام به تیراندازی می‌کند.

وی افزود: زمانی که مهمانان در حال کادو دادن به عروس و داماد بودند این فرد اسلحه مسلح را کنار خودش گذاشته و سرگرم تماشای مراسم می‌شود.

سردار واعظی تصریح کرد: به گفته شاهدان، کودک خردسال این فرد که کنار پدرش ایستاده بود در حین بازی با اسلحه ماشه را فشار داده که با شلیک تیر سمت چپ گردن و مغز پدرش را متلاشی می‌کند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با ابراز تاسف از بروز این حادثه گفت: تنها راه موثر جهت پیشگیری از وقوع چنین حوادث خونبار و فاجعه آمیزی همکاری همه جانبه مردم و صاحبان عروسی است.

وی بیان کرد: ضربات و لطمات روحی و روانی، ترس و وحشت زنان و کودکانی که شاهد چنین حوادثی هستند جبران ناپذیر و به سختی قابل درمان خواهد بود.

سردار واعظی با بیان اینکه تحقیقات در مورد این حادثه ادامه خواهد داشت تصریح کرد: اسلحه مورد استفاده از نوع" برنو "و مجوز دار بوده که به وسیله پلیس توقیف شد.

انتهای پیام/م

باز هم تیراندازی عروسی در دشتستان، مرگ را رقم زد

 

برچسب ها: حوادث ، امداد و نجات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.