آمادگی داروخانه های رشت برای کمک به سیل زدگان

فرماندار رشت از آمادگی ۱۷۰ داروخانه این شهرستان برای کمک به سیل زدگان استان‌های گلستان و مازندران خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، میرشمس مومن زاده، فرماندار رشت امروز در جلسه ستاد کمک رسانی به مناطق سیل زده استان گلستان و مازندران گفت: ۱۷۰ داروخانه این شهرستان برای کمک به سیل زدگان استان‌های گلستان و مازندران آماده اند.

وی با بیان اینکه نیاز اصلی مناطق سیل زده ۲ استانی شمالی کشور البسه نو، لوازم منزل، مواد غذایی و آب معدنی است، افزود: محوریت جمع آوری کمک‌ها با هلال احمر است.

فرماندار رشت با اشاره به اینکه سازمان‌های مردم نهاد کمک‌های مردمی می‌توانند با هماهنگی هلال احمر به جمع آوری کمک‌های اقدام کنند، اظهار داشت: با افرادی که اقدام به دادن شماره حساب شخصی برای جمع آوری کمک می‌کنند، به شدت برخورد خواهد شد.

بهزاد پرستش، معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان گیلان هم در این جلسه از ارسال ۱۵ تن مواد غذایی به مناطق سیل زده گلستان و مازندران خبر داد و گفت: ۵۰ نیروی واکنش سریع هلال احمر هم برای اعزام به مناطق سیل زده گلستان و مازندران آماده اند.

وی تصریح کرد: مردم نوعدوست گیلان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره حساب ۹۹۹۹۹ بانک‌های عامل استان و یا به سامانه #۱۱۲*۷۸۰* ارسال کنند.

انتهای پیام/ع

داروخانه‌های شهرستان رشت، آماده کمک به سیل زدگان گلستان و مازندران

برچسب ها: هلال احمر ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.