محمد حسن سالاری قهرمان پرافتخار جودوی قم با رای اعضای مجمع انتخاباتی هیئت جودوی استان قم سکان‌دار این هیئت ورزشی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، پس از پایان دوره چهار ساله ریاست مجید متقی در هیئت جودوی استان قم، محمد حسن سالاری در مهلت ثبت‌نام کاندیدا‌های ریاست این هیئت به صحنه آمد و با ثبت‌نام در امور مجامع هیئت‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آمادگی خود را برای تجربه یک مسئولیت جدید به منظور رشد و توسعه جودوی قم نشان داد.

با حضور سالاری در انتخابات هیئت جودوی استان قم، شخص دیگری برای رقابت با او به میدان نیامد و از آنجا که سالاری به لحاظ شخصیتی نیز فرد مورد علاقه خانواده جودو محسوب می‌شود، گویا جودویی‌ها برای انتخاب او به عنوان رئیس جدید هیئت جودوی استان قم اتفاق نظر داشتند.

از قضا همین موضوع محقق شد و در مجمعی که با حضور آرش میراسماعیلی ،رئیس فدراسیون جودو، رسول منعم ،مدیر کل ورزش و جوانان استان قم و دیگر اعضا در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، محمدحسن سالاری با کسب ۱۴ رای از مجموع ۱۵ رای مجمع انتخاباتی هیئت جودوی استان قم، به مدت چهار سال  سکاندار جدید این هیئت ورزشی مدال‌آور و پرمخاطب شد.

سالاری یکی از چهره‌های سرشناس جودو کشورمان در میادین بین‌المللی، آسیایی و جهانی است که از اوایل دهه ۱۳۸۰ به شکل تخصصی در بخش کاتای این رشته ورزشی پرمدال فعالیت می‌کند و عناوین و افتخارات زیادی را در کارنامه دارد.

او به همراه دوست صمیمی خود یعنی محمدرضا صحرایی یک زوج موفق در کاتا جودوی ایران به شمار می‌روند، کسانی که علاوه بر کسب مدال از میادین داخلی و برون‌مرزی، حالا مربیان برجسته‌ای در این رشته هستند و شاگردان زیادی توسط آن‌ها به سطح اول کاتای کشور معرفی شده‌اند.

انتهای پیام / ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار