معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت:۷۶۱ کلاس درس در اختیار ستاد اسکان شهرستان‌های گناوه و دیلم است، ولی به علت استقبال گردشگران، از سالن‌ها و چادر نیز استفاده می‌شود.

۷۶۱ کلاس درس در اختیار ستاد اسکان شهرستان‌های گناوه و دیلم استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامرضا طراوت صبح امروز در بازدید از ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان‌های گناوه و دیلم با بیان اینکه از تعداد کلاس‌های در نظر گرفته در استان برای اسکان مسافران، سهم شهرستان‌های گناوه و دیلم حدود ۲۶ درصد کلاس‌ها است افزود: ۷۶۱ کلاس در اختیار ستاد اسکان شهرستان‌های گناوه و دیلم است، ولی به علت استقبال گردشگران، از سالن‌ها و چادر نیز استفاده می‌شود.

طراوت ادامه داد: تمام ظرفیت آموزش و پرورش استان که کلاس‌های درس و خانه معلم است در اختیار مسافران نوروزی قرار گرفته است و بیش از این نمی‌توانیم پاسخگوی حضور گردشگران در مناطق ساحلی شمال استان باشیم.

وی با اشاره به اینکه تا پایان روز شنبه ۳ فروردین ۴۵ هزار و ۵۲۴ مسافر در اسکان فرهنگیان استان پذیرش شده اند، افزود: این تعداد مسافر در قالب ۱۲ هزار و ۳۰۰ خانوار بوده است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان افزود: از این تعداد مسافر پذیرش شده در استان، ۴۰ هزار و ۱۱۸ مسافر فرهنگی در قالب ۱۱ هزار و ۱۴۵ خانوار است و همچنین ۴ هزار و ۱۵۹ مسافر در قالب هزار و ۱۵۵ خانوار آن نیز غیرفرهنگی هستند.

وی با اشاره به اینکه از تمام ظرفیت‌ها و امکانات برای رفاه مهمانان نوروزی استفاده شده است، افزود: ستاد اسکان فرهنگیان اسکان تا تعطیلات نوروز فعال خواهد بود و برای اسکان گردشگران همکاری خواهد کرد.

طراوت بیان کرد: برای خدمت رسانی هر چه بهتر به مسافران نوروزی، امسال تمامی ستاد‌های اسکان فرهنگیان شهرستان‌ها و مناطق استان در طول شبانه روز فعال هستند.

رئیس آموزش و پرورش گناوه نیز به اعلام جدیدترین آمار پذیرش مسافران نوروزی در مراکز اسکان موقت فرهنگیان گناوه پرداخت و اظهار کرد: در پایان روز شنبه ۳ فروردین ۹ هزار و ۳۴ مسافر در قالب ۲ هزار و ۲۹۳ خانوار در مراکز اسکان فرهنگیان این شهرستان پذیرش شده‌اند.

اسکندر احمدی افزود: با توجه به ازدحام گردشگر، ستاد اسکان فرهنگیان این شهرستان به صورت شبانه روزی فعالیت دارد و با راهنمایی همکاران ستاد، مسافران به روستا‌های مجاور و تا ۱۵ کیلومتری گناوه نیز اسکان داده می‌شوند.

رئیس آموزش و پرورش دیلم نیز با تشریح وضعیت موجود مسافران در شهرستان دیلم ادامه داد: تا پایان روز شنبه ۳ فروردین هفت هزار و ۱۴۵ مسافر در قالب هزار و ۹۸۷ خانوار در اسکان فرهنگیان این شهرستان پذیرش شده اند.

عباس امید با بیان این که تعداد ۲۶۴ کلاس در شهرستان دیلم آماده خدمت رسانی به مسافران و فرهنگیان است افزود: با تجهیز امکانات رفاهی در مدارس، حدود ۱۴۳ کلاس در درجه "الف" و ۱۲۱ کلاس نیز در درجه "ب" دسته بندی شده‌اند.

وی بیان کرد: از این تعداد آمار، ۶ هزار و ۳۶۰ نفر فرهنگی در قالب هزار و ۹۶۰ خانوار در ستاد‌های اسکان فرهنگیان شهرستان اقامت دارند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان با حضور در ستاد فرهنگیان این دوشهرستان، از روند پذیرش مسافران بازدید کرد.

انتهای پیام/م

از سالن‌ها و چادر نیز جهت اسکان فرهنگیان استفاده می‌شود

برچسب ها: فرهنگیان ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.