بارش باران گردشگران و مسافران نوروزی را در چابهار غافلگیر و نبود امکانات زیرساختی مشکلاتی را برای آنان ایجاد کرد.

بارش باران گردشگران را در چابهار غافلگیر کردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، به دلیل کمبود زیرساخت‌های گردشگری در چابهار از جمله نبود مکان‌های استقرار مسافران، سرویس بهداشتی و فضای مناسب برای اقامت همه ساله گردشگران با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند.

چابهار با جذابیت‌های فراوان توریستی و دارا بودن ساحل زیبا و پاک مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی است و باید هر چه سریعتر زیرساخت‌های گردشگری برای پذیرش مطلوب مسافران آماده شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان چابهار اظهار داشت: قبل از وقوع بارندگی مسئولان و اعضای ستاد خدمات سفر در آماده باش بودند.

رحمدل بامری اظهار داشت: مسافران و گردشگران نوروزی در بیش از ۱۵ سالن ورزشی و سرپوشیده سطح شهر و منطقه آزاد چابهار اسکان داده شدند.

وی بیان کرد: باید قبول کرد که برای توسعه و تامین زیرساخت‌های گردشگری چابهار اقدام قابل توجهی انجام نشده است و باید بخش خصوصی و دولت در این باره همت کند.

سرپرست فرمانداری شهرستان ویژه چابهار از اقدامات خوب اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، شورای اسلامی شهر، شهرداری، منطقه آزاد، بنادر و دریانوردی و سایر ادارات و اعضای ستاد خدمات سفر برای اسکان موقت مسافران قدردانی کرد.

رئیس اداره هواشناسی چابهار نیز اظهار داشت: تا ساعت ۱۹ امشب در چابهار ۲.۵ میلیمتر، کنارک ۸، فرودگاه ۶، پلان ۵، تیس ۲، نگور ۱، زرآباد ۲.۷، مومان ۸ و سورکمب ۳ میلیمتر باران باریده است.

محمدرضا سالاری فنودی افزود: براساس آخرین بررسی‌های هواشناسی بارش سنگین تا متوسط برای مرکز و جنوب استان سیستان وبلوچستان همراه با رعد و برق، باد شدید لحظه‌ای و گاهی تگرگ پیش بینی می‌شود.

وی بیان کرد: به دلیل احتمال طغیان رودخانه‌ها و آبگرفتگی معابر مسافران و گردشگران نوروزی از تردد و اسکان در حاشیه رودخانه ها، مسیل‌ها و نزدیکی کوه‌ها خودداری کنند.

انتهای پیام/ع

بارش باران گردشگران را در چابهار غافلگیر کرد

برچسب ها: نوروز ، میراث فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار