مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از ارائه خدمات به ۸ هزار و ۸۴۰ مسافر و امداد رسانی به ۴۶۹ نفر حادثه دیده طی دور اول سفر‌های نوروزی در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین معبودی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از ارائه خدمات به ۸ هزار و ۸۴۰ مسافر و امداد رسانی به ۴۶۹ نفر حادثه دیده طی دور اول سفر‌های نوروزی از شروع طرح‌های نوروزی ۹۸ جمعیت هلال احمر در بین مسافران استان اردبیل خبر داد.

وی افزود: در این بازه زمانی به ۸ هزار و ۳۲۱ نفر در پست‌های ثابت و به ۵۱۹ نفر در پست‌های سیار جمعیت هلال احمر استان اردبیل خدمات ارائه شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به خدمات ارائه شده به مسافران نوروزی استان اردبیل توسط جمعیت هلال احمر تصریح کرد: در این مدت ۹۳۳ نفر کنترل فشار خون شده، هزار و ۳۸۲ نفر به پویش ملی بهرفت «بهبود رفتار‌های ترافیکی» پیوسته، ۶۰۲ نفر از فضای دوستدار کودک و ۵۶۶ نفر از خیمه‌های نماز استفاده کرده اند.

معبودی افزود: در دور اول سفر‌های نوروزی، ۱۲ هزار و ۴۵۹ اقلام فرهنگی در بین مسافران استان اردبیل توزیع شده است.

وی با اشاره به تعداد نیرو‌های مشارکت کننده جمعیت هلال احمر استان در طرح‌های نوروزی طی دور اول سفر‌های نوروزی اضافه کرد: در این مدت ۱۶۳ نفر از خواهران و ۱۸۰ نفر از برادران عضو کانون‌های مختلف جمعیت هلال احمر استان اردبیل در طرح‌های نوروزی مشارکت کرده اند.

امدادرسانی به ۱۶ تصادف جاده‌ای در دور اول سفر‌های نوروزی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در دور اول سفر‌های نوروزی عوامل این جمعیت به ۲۴ حادثه امدادرسانی کرده اند.

معبودی ادامه داد: در این مدت نیرو‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل به ۴۶۹ نفر حادثه دیده که متشکل از ۴۱۳ نفر حادثه دیده برف و کولاک، ۵۳ نفر تصادفات جاده‌ای و ۳ نفر مراجعه کننده حضوری خدمات امدادی ارائه شده است.

وی با بیان اینکه در این حوادث ۴۳ نفر مصدوم شده بودند، افزود: ۳۹ نفر از حادثه دیدگان تصادفات جاده ای، یک نفر برف و کولاک و ۳ نفر مراجعه کنندگان حضوری بوده اند که ۱۴ نفر به مراکز درمانی استان انتقال یافته و ۱ نفر نیز به صورت سرپایی درمان شده اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل اظهار کرد: این جمعیت با به کارگیری ۲۹ تیم عملیاتی، ۹۹ نفر نیروی عملیاتی، ۲۴ خودروی آمبولانس، ۱۰ دستگاه خودروی ست نجات به حادثه دیدگان در دور اول سفر‌های نوروزی خدمات امدادی ارائه کرده اند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.