عنوان تام رایدر هم به جمع عناوین پشتیبانی کننده از قابلیت RTX پیوست.

عنوان تام رایدر در نسخه کامپیوتر، افزایش چشمگیر گرافیکی خواهد داشتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان تام رایدر یک بازی ویدیویی فرانچایز، ساخته شرکت کوردیزاین است که اولین نسخه از آن در سال ۱۹۹۶ برای کنسول سگا و پلی استیشن عرضه شد. جدیدترین نسخه از این سری که Shadow of the Tomb Raider نام دارد در سال ۲۰۱۸ برای کنسول‌های ایکس باکس، پلی استیشن ۴ و پلتفرم کامپیوتر عرضه شد که این نسخه از  سری تام رایدر هم مانند نسخه‌های قبل روایتگر زندگی زنی باستان‌شناس است.

در داستان این قسمت از سری Tomb Raider یک سال از رویداد‌های عنوان Rise of the Tomb Raider گذشته است که این‌بار لارا کرافت به پرو سفر خواهد کرد تا جلوی وقوع اتفاقی آخرالزمانی را بگیرد. شخصیت اصلی داستان در این میان به طور اتفاقی باعث کشته شدن تعداد زیادی از مردم می‌شود و قصد دارد این حادثه را جبران کند.این حادثه زمانی اتفاق افتاد که لارا برای مطالعات بیشتر خود درباره‌ی سازه‌ای سنگی ناخواسته باعث فعال شدن مواد منفجره‌ای شد که منجر به کشته شدن عده زیادی از مردم شد.

عنوان تام رایدر  افزایش چشمگیر گرافیکی خواهد داشت
عنوان Shadow of the Tomb Raider یکی از عناوین با گرافیک بالا بین بازی‌های رایانه‌ای است که تاکنون توانسته است بخاطر پیشینه و داستان جذاب خود فروش بالایی داشته باشد. اما اخباری مبنی بر افزایش گرافیک این عنوان در نسخه کامپیوتر و کارت گرافیک‌های Nvidia، از طریق قابلیت RTX به گوش می‌رسد.

در صفحه Steam این عنوان آخرین تغییرات پچ منتشر شده از این بازی برای کامپیوتر منتشر شده است. در این جزییات آورده شده است که عنوان در پچ جدید، از قابلیت RTX کارت گرافیک‌های Nvidia پشیبانی می‌کند. قابلیت RTX فقط در کارت گرافیک‌های سری ۲۰ شرکت Nvidia وجود دارد که باعث می‌شود سایه‌ها با اندازه و تراکم واقعی تولید شوند و بازتاب نور از اشیای اطراف واقعی‌تر به نظر برسند. از سایرب عناوینی که از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند میتوان  Metro Exodus، Atomic Heart و بیشتر بازی‌های به روز و مطرح را نام برد.


بیشتر بخوانید: یوبی‌سافت تا مارس ۲۰۲۰ حداقل ۳ بازی منتشر خواهد کرد


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار