رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: همزمان با طرح نوروزی از ۲۵ اسفند پارسال تاکنون افزون بر ۲ هزار و ۴۰۸ ماموریت جاده‌ای و شهری توسط نیرو‌های اورژانس سراسر سیستان و بلوچستان انجام شده است.

۲۴۰۸ ماموریت نوروزی اورژانس در سیستان و بلوچستان انجام شد به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، دکتر فریبرز راشدی اظهار داشت: هزار و ۵۷۰ ماموریت شهری و ۸۳۸ ماموریت جاده‌ای در این مدت در سیستان و بلوچستان انجام شد.

وی افزود: نیرو‌های اورژانس سیستان و بلوچستان در ۱۸۵ ماموریت شهری ۱۸۶ بیمار و در ۱۹۵ ماموریت جاده‌ای ۲۹۶ مصدوم را به بیمارستان‌های زیر پوشش سه دانشگاه این استان منتقل کردند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: در تصادفات جاده‌ای سیستان و بلوچستان در این مدت ۲۹ نفر جان خودشان را از دست دادند.

وی بیان کرد: همزمان با طرح نوروزی ۱۴۰ پایگاه اورژانس با ۲۰۰ دستگاه آمبولانس با تجهیزات کامل سه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، ایرانشهر و زابل با ۸۴۰ نفر نیرو به ارائه خدمات درمانی به مسافران نوروزی مشغول شدند.

راشدی افزود: در این طرح ۲۰ ایستگاه سلامت در سیستان و بلوچستان راه اندازی شد.

وی با تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان گفت: رعایت سرعت مطمئنه و خودداری از سبقت غیرمجاز از نکات مهمی است که ایمنی سفر را در جاده‌ها به ارمغان می‌آورد.

انتهای پیام/گ

متمورینت های اورژانس سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار